راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین ایردراپ رمزارز شیبا توسط کوین‌نیک مارکت در ایران / هدیه 250 میلیون شیبایی برای کاربران

بازار معاملاتی رمزارز کوین‌نیک مارکت قصد دارد به مناسبت اولین سال تولدش، از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰، ایردراپ ۲۵۰ میلیونی رمزارز شیبا را اجرا کند.

ایردراپ دقیقاً مانند دریافت هدیه است. ایردراپ در واقع فرایند توزیع بدون هزینه رمزارز در حجم زیاد و به مقصد تعداد قابل‌ توجهی کیف پول‌ دیجیتالی است. با کمک ایردراپ می‌توان به شکل رایگان به جمع‌آوری رمزارز پرداخت. در کمپین ایردراپ کوین‌نیک مارکت قرار است تا 30 مهر ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا شود.

به گزارش روابط عمومی کوین‌نیک، شرکت‌کنندگان کمپین بدون قرعه‌کشی توکن‌های رایگان شیبا دریافت خواهند. برای این منظور کاربران باید اینستاگرام، کانال تلگرام و اکانت توییتر کوین‌نیک مارکت را دنبال کنند. آنها همچنین باید حداقل یک خرید یا فروش در مدت‌زمان ۱۰ تا ۳۰ مهرماه در پلتفرم معاملاتی کوین‌نیک مارکت انجام دهند. مقدار ارز دیجیتال معین‌شده به‌طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم خواهد شد و مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد، بسته به تعداد کاربران، متغیر است.

کاربران کوین‌نیک از روز شنبه ۱۰ مهرماه تا جمعه ۳۰ مهرماه فرصت دارند طبق قوانین ذکرشده در این ایردراپ شرکت کنند. گفتنی است شرط دوم حتماً باید در این بازه زمانی ۲۰ روزه اجرا شود.

بعد از اتمام کمپین و با توجه به تعداد کاربرانی که به‌درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به‌ تمامی شرکت‌کنندگان سهم برابری از ۲۵۰ میلیون توکن شیبا داده خواهد شد. زمان واریز وجوه، تاریخ 1400/08/08همزمان با تولد یک‌سالگی کوین‌نیک مارکت خواهد بود.

کوین‌‌نیک یک بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است و افراد با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می‌توانند رمزارزهای مورد نظر خود را به‌صورت ریالی خریداری کنند. در کوین‌نیک مارکت قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود، به همین دلیل می‌توان بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از صرافی‌های دیگر خریداری کرد.  فرایند احراز هویت در کوین‌نیک مارکت تنها ظرف پنج دقیقه انجام می‌شود.

5 دیدگاه
  1. Reza می‌گوید

    کسی نظارت میکنه به صحت این ایردراپ؟
    تعداد کل ادرس های ایردراپ رو میذارن؟
    تراکنشها رو میذارن؟

    یا فقط توی سایت خودشون عدد اصافه میشه
    اگه اینطوریه که ایردراپ نیست جوکه

    1. ناشناس می‌گوید

      100% همینه ، اینجا ایرانه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.