راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهینه‌سازی زمان در تسکا با پیاده‌سازی زیرسیستم SEI

شرکت توسعه سامانه تسکا که با نام تجاری «تسکا» شناخته شده، دامنه فعالیت‌های گسترده‌ای شامل مشاوره، تأمین، اجرا و پشتیبانی تجهیزات پیشرفته ذخیره‌سازی، پردازشی، زیرساخت و امنیت اطلاعات با برندهای مطرح بین‌المللی مانندHPE, Dell EMC, IBM, HDS Cisco را دارد و در حوزه پرداخت الکترونیک نیز با اخذ نمایندگی از شرکت BBPOS هنگ‌کنگ و همچنین با راه‌اندازی استارتاپ پولام، ارائه‌دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک در این حوزه فعالیت می‌کند.

حامد سیل‌سفور، مدیر مالی و‌ دبیر هیئت‌مدیره تسکا، در خصوص راه‌اندازی زیر سیستم SEI گفت: «با گسترده‌شدن فعالیت شرکت‌ها، پیچیدگی عملیات و فرایندها، واحدهای مختلف سازمان افزایش پیدا می‌کند. از طرفی انجام تحلیل‌ها و گزارش‌های دقیق با روش‌های قدیمی و سنتی بسیار دشوار و زمان‌بر است و نتایج به‌دست‌آمده از گزارش‌های دستی به قدر کافی مطمئن و قابل استناد نخواهند بود. از این رو به‌کارگیری یک سیستم ERP برای مدیریت یکپارچه و هماهنگ فرایندهای سازمان بیش از پیش اهمیت می‌یابد.»

او در ادامه اشاره کرد: «تسکا پس از پیاده‌سازی موفق سیستم ERP خود در سال ۱۳۹۶ و با توجه به افزایش روزافزون نیاز به گزارش‌های مدیریتی دقیق‌تر و سریع‌تر، اقدام به راه‌اندازی یکی از به‌روزترین زیرسیستم‌های اصلی سیستم ERP خود به نام (SEI) Sage Enterprise Intelligence کرده است.»

مدیرمالی شرکت تسکا به بحث پیاده‌سازی این بستر در واحد مالی این شرکت اشاره کرد و گفت: «در واحد مالی تسکا برای تهیه داشبوردهای مدیریتی و گزارش‌ها با کمترین زمان ممکن، از این زیرسیستم استفاده می‌شود. با استفاده از این زیرسیستم، تسکا، موفق به تهیه گزارش‌های لحظه‌ای از کالاهای سفارش‌گذاری‌شده و همچنین نمایش مراحل فرایند سفارش‌گذاری، خرید و حمل، به‌صورت داشبورد برای مشتریان و مدیران شد.»

به گفته سیل‌سفور بعد از پیاده‌سازی این زیرسیستم، زمان صرف‌شده برای تجزیه‌وتحلیل گزارش‌ها به آن سپرده شده و زمان گزارش‌گیری به حداقل می‌رسد.

او در ادامه گفت: «همچنین تسکا با پیاده‎‌سازی این زیرسیستم، توانست تصویر واضح‌تری از تمامی زیر‌سیستم‌های نرم‌افزار ERP خود در یک قالب داشته باشد و از آن برای کاهش هزینه‌های سازمان و مشتریان خود استفاده کند. همچنین با پیاده‌سازی این زیرسیستم گزارش‌های لحظه‌ای برای تیم IPO نیز فراهم شده تا در آینده، سهام‌داران و شرکای این شرکت بتوانند از فرایندهای سازمان در تمامی زمینه‌ها آگاهی کافی و بهینه داشته باشند.»

او در پایان افزود: «مهم‌ترین تغییر ایجادشده در تسکا بعد از پیاده‌سازی این زیرسیستم، افزایش سرعت تصمیم‌گیری مدیران این شرکت و صرفه‌جویی در زمان به بهینه‌ترین شکل ممکن است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.