راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دریافت جایزه نوآوری گروه MTN توسط ایرانسل

ایرانسل در گردهمایی سالانه EBU (Enterprise Business Unit) گروه MTN که با عنوان «EBU Connect» در روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰، با حضور مدیران بخش راهکارهای سازمانی شرکت‌های عضو گروه MTN برگزار شد، جایزه ویژه نوآوری را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این رویداد، بخش راهکارهای سازمانی «ام‌تی‌ان ایرانسل» به‌دلیل خلق محصولات و خدمات متنوع و نوآورانه و توسعه محصولات نو و بازارهای جدید، مبتنی بر راهکارهای مرکب و خلاقانه، نظیر طرح‌ تحول دیجیتال صنعتی، طرح خودروی متصل و طرح پایش و کنترل خودکار پهپادهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی، موفق به دریافت جایزه‌ «نوآورترین EBU» در گروه MTN شد. در این گردهمایی، همچنین درباره آخرین روندهای صنعت و نیز راهبرد گروه در توسعه راهکارهای سازمانی، با حضور نمایندگانی از شرکت‌های گوگل، آمازون، مایکروسافت و هواوی، بحث و گفت‌وگو شد.

ایرانسل، با ارائه راهکارهای نوین سازمانی، از جمله خدمات اینترنت پرسرعت سازمانی، ارتباطات یکپارچه سازمانی، خدمات زیرساخت ابری، تبلیغات هوشمند، خدمات اینترنت اشیا شامل شبکه NB-IoT، سامانه مدیریت منابع و انرژی، مدیریت هوشمند ناوگان و… نقش خود را در اکوسیستم جدید ارتباطی ایفا کرده و سازمان‌ها را درحرکت به‌ سوی تحول دیجیتال، همراهی می‌کند.

این اپراتور پیش از این و در سال ۱۳۹۶، برای اولین‌بار در ایران، اکوسیستم اینترنت اشیا مبتنی بر فناوری باند باریک (NB-IoT) را با موفقیت آزمایش کرده و در ادامه، خدمات شهر هوشمند مبتنی بر این فناوری را به‌صورت تجاری ارائه کرده بود. ایرانسل همچنین اعلام کرده در نظر دارد تا با گسترش هرچه بیشتر شبکه تجاری نسل پنج خود، زیرساخت ارتباطی هوشمندسازی زندگی، شهرنشینی، صنعت، کشاورزی و… را در کشور عرضه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.