راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری دیجی‌ کالامهر و مؤسسه مهر گیتی برای تأمین لوازم مورد نیاز دانش آموزان

تقریباً یک هفته دیگر سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و بسیاری از دانش آموزان  توانایی خرید یک مداد و دفتر را ندارند و در روزهای شیوع کرونا از آموزش آنلاین بی‌بهره هستند. دیجی‌کالا برای کمک به این شرایط تمام نیازهای مؤسسات خیریه را در یک بستری به نام دیجی‌کالا مهر تجمیع کرده است. مؤسسه مردم‌نهاد مهر گیتی یکی از این مؤسسات است که در کمپین کیف مهربانی دیجیتال، اقلام موردنیاز دانش آموزان را در بستر دیجی‌ کالامهر معرفی کرده است. این کمپین، بخشی از جشنواره بزرگ بازگشت به مدرسه دیجی‌کالاست و در حوزه مسؤولیت اجتماعی این جشنواره فعالیت می‌کند.


کمپین کیف مهربانی دیجیتال با همکاری دیجی‌کالامهر و مؤسسه مهر گیتی


در آستانه آغاز سال نو تحصیلی، دیجی‌کالا سرویس جدید خود بانام دیجی‌ کالامهر را راه‌اندازی کرده است. این سرویس امکان خرید لوازم موردنیاز دانش آموزان را از مؤسسه مردم‌نهاد مهر گیتی فراهم می‌کند.

کمپین «کیف مهربانی دیجیتال» نام طرحی نیکوکارانه است که پیش از شیوع ویروس کرونا بانام «کیف مهربانی»  از سوی مؤسسه مهر گیتی که در زمینه ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی و کاهش نابرابری‌ها  فعالیت می‌کند برای دعوت از مردم و خیرین به‌منظور تأمین مایحتاج موردنیاز مدرسه برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  اجرا می‌شد. حالا باوجود کرونا و ضرورت آموزش آنلاین، این طرح در سبد ارزش خود، تبلت را نیز به‌عنوان کالای دیجیتال و موردنیاز برای آموزش‌های غیرحضوری مدارس در روزهای کرونا اضافه کرده است. در این طرح، تأمین و ارسال تبلت به این دانش آموزان نیز در کنار تأمین و ارسال کیف، لوازم‌تحریر و دیگر اقلام موردنیاز انجام می‌شود.


مشارکت در کمپین کیف مهربانی دیجیتال


در پویش کیف مهربانی دیجیتال، نیکوکاران می‌توانند با همکاری دیجی‌کالا از طریق صفحه مؤسسه مهر گیتی در دیجی کالامهر با خرید لوازم‌تحریر به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار ایران شادی هدیه کنند. دیجی‌کالا از طریق این زیرساخت اقلام کیف مهربانی را به‌صورت رایگان به دست مهرگیتی می‌رساند تا برای دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور ارسال شود.

دیجی‌کالا با راه‌اندازی سرویس دیجی‌ کالامهر به‌منظور هدفمند و شفاف کردن امور خیریه و نیکوکارانه از یک‌سو فرصتی برای مؤسسات نیکوکاری و انجمن‌های مردم‌نهاد و از سوی دیگر امکانی برای افراد نیکوکار فراهم کرده است تا در بستر این پلتفرم، نیازهای موردنیاز مخاطبان شناسایی و اعلام شود و فعالیت‌های انسان دوستانه با هدفمندی و شفافیت بیشتری انجام شود. گفتنی ست سود کالاهای خریداری‌شده در بستر دیجی‌ کالامهر مستقیما به صندوق مهر دیجی‌کالا واریز و به‌صورت فصلی صرف امور نیکوکاری خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مشارکت در کمپین کیف مهربانی دیجیتال با ورود به صفحه‌ی موسسه مهرگیتی در دیجی‌ کالامهر، نیاز کالاهای دانش آموزان را ببینید و هرکدام از اقلام پیشنهادشده را به سبد خرید خود اضافه کنند. مؤسسه مهر گیتی پس از خرید شما و تأمین کالاهای خریداری‌شده از طریق دیجی‌کالا آن‌ها را در مناطق کم برخوردار توزیع می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.