راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سید ابوطالب نجفی پس از 11 سال شرکت خدمات انفورماتیک را ترک می‌کند

از زمانی که سید ابوطالب نجفی در سمت مدیرعاملی شرکت خدمات انفورماتیک قرار گرفت، حدود 11 سال می‌گذرد و در این مدت دو دولت تغییر کرده و او کماکان توانسته جایگاه خود را حفظ و تثبیت کند؛ اما در شرایطی که به نظر می‌رسید نجفی که نام او با شرکت خدمات انفورماتیک گره‌ خورده، به کار خود در این جایگاه در دولت جدید هم ادامه دهد، به ناگاه خبرهایی در خصوص استعفای او از مدیرعاملی شرکت خدمات انفورماتیک به گوش رسید.

با وجودی که مراجع رسمی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند و شنیده‌ها حاکی از آن است که در بدنه شرکت خدمات انفورماتیک نیز هنوز این خبر جدی گرفته نشده، اما واقعیت در خصوص استعفای نجفی تغییری نمی‌کند.

شنیده‌های راه پرداخت حاکی از آن است که این استعفا قطعی است و بناست در خصوص این موضوع در جلسه آینده هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری شود.

سیدابوطالب نجفی که در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک شناخته می‌شود، دارای مدرک فوق‌لیسانس الکترونیک سخت‌افزار از دانشگاه کرنفیلد انگلستان است. از جمله سوابق کاری نجفی علاوه بر مدیرعاملی شرکت خدمات انفورماتیک از سال ۱۳۸۹ تاکنون، می‌توان به مدیرعاملی شرکت داده‌پردازی ایران، رئیس هیئت‌مدیره شرکت داده‌پردازی ایران، مشاور پیاده‌سازی مالیات بر ارزش‌افزوده سازمان امور مالیاتی، مشاور معاون شهردار، عضو هیئت‌مدیره فروشگاه شهروند، معاون طرح و برنامه گمرک ایران، مدیر طرح ملی آسیکودا در گمرک ایران، معاون مدیرعامل شرکت خیبر و مهندس ارشد سیستم شرکت داده‌پردازی ایران اشاره کرد.

2 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    باعث تاسف می باشد، مدیر توانمند، شایسته، با تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی ، و مدیریت دلسوزانه با متدهای روز در سطح جهان به راحتی استعفا آنها مورد پذیرش قرار می گیرد.

    1. ناشناس می‌گوید

      نسبتی داری باهاش!؟ کی نمیدونه بی لیاقت ترین و باندباز ترین مدیرعامل دوران شرکت خدمات بود. در طی 11 سال شرکت را از اوج به فرش آورد و محدود به پروژههای حاکمیتی کرد. کارمندان شایسته و فنی شرکت را فراری داد رتبه کارمندان مانده در شرکت را به حداقل رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.