راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جمشید آزاده مدیرعامل اعتماد هوشمند آینده شد

جمشید آزاده، به سمت مدیرعاملی شرکت اعتماد هوشمند آینده منصوب شد. آزاده از سال 1383 در مجموعه توسن شروع به فعالیت کرده و سلسله‌مراتب مدیریتی را در این هلدینگ یک‌به‌یک طی کرده است.

آخرین پست آزاده پیش از حضور در سمت مدیرعاملی شرکت اعتماد هوشمند، معاونت فروش و امور مشتریان توسن‌تکنو بود و در نهایت در تابستان ۱۴۰۰، با تصمیمات هیئت‌مدیره شرکت اعتماد هوشمند، سمت مدیرعاملی شرکت اعتماد هوشمند آینده به جمشید آزاده سپرده شد.

شرکت اعتماد هوشمند آینده، از شرکت‌های گروه توسن است که در راستای تحقق محصولات هویت دیجیتال در فضای اقتصاد دیجیتال فعالیت می‌کند. شرکت اعتماد هوشمند آینده، با هدف ارتقای سطح امنیت اطلاعات در حوزه فناوری و همچنین بومی‌سازی دانش در حوزه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای امنیتی تشکیل شده است.

تمرکز اصلی فعالیت‌های شرکت به‌صورت تخصصی در حوزه زیرساخت کلید عمومی (PKI) بوده که با انجام پروژه‌های بزرگ ملی جدیت خود را در این مسیر به اثبات رسانده است. این شرکت علاوه بر طراحی، تولید، ارائه سیستم‌های تخصصی و محصولات اساسی و پایه در حوزه زیرساخت کلید عمومی، تاکنون ارائه چندین کارگاه تخصصی، تهیه مقالات علمی در حوزه زیرساخت کلید عمومی و امضای دیجیتال را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.