راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت شبکه‌گستران خوارزمی تکنیسین فنی استخدام می‌کند

شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی در سال ۱۳۷۶ با موضوع تولید، تأمین و بهره‌برداری انواع سخت‌افزار، نرم‌افزار و تجهیزات الکترونیکی و رایانه‌ای مورد مصرف در انواع فعالیت‌های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی و بانکی تأسیس شد.

شرکت خوارزمی با اتکا به پتانسیل‌های گسترده خود از جمله شبکه سراسری کشوری مشتمل بر ۳۰ دفتر در مراکز استان‌ها، استقرار در ۵۰ شهرستان، اخذ رتبه اول شورای انفورماتیک در 11 محور از 13 محور مورد توجه این شورا، برخورداری از تجربه غنی در همکاری با سازمان‌ها و شخصیت‌های حقوقی معتبر کشوری، به‌کارگیری قریب به ۵۰۰ نفر از پرسنل متخصص و بسیاری از مزیت‌های دیگر اکنون یکی از فعالان صنعت فناوری اطلاعات کشور است و راه‌حل‌های جامع، خدمات پشتیبانی عرضه محصولات و تولید نرم‌افزارها در حوزه‌های بانکداری الکترونیکی، حمل‌ونقل الکترونیکی، دولت الکترونیکی و… ارائه می‌دهد.

این شرکت با زمینه فعالیت در بخش پشتیبانی تجهیزات بانکی، برای تکمیل کادر فنی خود در استان‌های تهران، البرز، همدان و زنجان تکنیسین فنی آشنا با کابل‌کشی شبکه، برق و رایانه استخدام می‌کند.

تکینسین فنی

شرایط احراز:

  • آشنا با کابل‌کشی شبکه؛
  • آشنا با کابل‌کشی برق؛
  • آشنا با کابل‌کشی رایانه؛
  • حداقل مدرک تحصیلی: دیپلم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای همکاری از طریق شماره تلفن ۸۸۵۴۹۴۶۰ داخلی ۱۰۴-۱۰۹، شماره فکس : ۸۸۵۴۹۴۶۱ و ایمیل info@knd.ir درخواست خود را اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.