راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هر روز یک بازی جدید در «کیدزی‌بازی»؛ شهر امن و سرگرم‌کننده کودکان

اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» که عضوی از شهر امن و هوشمند «کیدزی» به‌شمار می‌آید، در حال حاضر بیش از یکصد بازی در اختیار کاربران قرار داده و جهت افزایش تنوع برای کودکان، هر روز یک بازی جدید دیگر نیز اضافه می‌کند.

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، کیدزی می‌داند که یکی از دغدغه‌های والدین سرگرم‌کردن کودکان است، چراکه بچه‌ها خیلی زود از یک بازی خسته می‌شوند و لازم است مدام بازی‌های جدیدی را روی گوشی همراه یا تبلت خود یا والدین‌شان نصب کنند.

این موضوع در وهله نخست باعث پر شدن حافظه و گاه پایین‌آمدن سرعت عملکرد دستگاه می‌شود و دردسرهای زیادی را به‌ویژه برای والدین به وجود می‌آورد.

در همین راستا، کیدزی‌بازی هر روز یک بازی جدید در دسته‌بندی‌های مختلف مانند اکشن، مسابقه‌ای، نقاشی و… اضافه می‌کند تا این مشکل در حد امکان برطرف شود و بچه‌ها از تنوع بالایی برای سرگرمی برخوردار باشند و با معضل دانلود و نصب یا کمبود حافظه مواجه نشوند.

در حال حاضر، این اپلیکیشن شامل انواع بازی‌های رایگان در دسته‌بندی و ژانرهای مختلف با استانداردهای متناسب با روحیات کودک و نوجوانان است که داستان و توضیحات هر بازی به زبان کودکانه نوشته‌شده تا آنها بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. امید می‌رود که به‌مرور بازی‌های بیشتری نیز بر اساس سلیقه و درخواست کودکان و والدین آنها اضافه شود.

علاوه بر این، اپلیکیشن مورد بحث به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا پروفایل شخصی‌شان را بسازند و در اتاق گفت‌وگو، با دیگر کاربران و گروه همسالان، به‌صورت آنلاین،‌ صحبت کنند و از بازی لذت بیشتری ببرند.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن «کیدزی‌بازی» را از طریق «کافه‌بازار» یا وب‌سایت kidzy.land دانلود و نصب کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.