راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فصل‌نامه اینشورتک با موضوع تحول دیجیتال منتشر شد

شماره جدید نشريه اینشورتک با همکاری شبکه نوآفرینی پلنت و با موضوع روند تحول دیجیتال با همراهی فعالان صنعت بيمه منتشر شد.

نشريه اینشورتک در دومین شماره از دوره جدید انتشار باهدف واكاوی روند تحول دیجیتال در صنعت بیمه ایران و جهان و بررسی علل کندی مسیر پیش رو به بحث و گفت‌وگو با کارشناسان و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌‌ای نشسته است.

آنچه در شماره جدید اینشورتک می‌خوانیم بررسی نقش استارتاپ در روند تحول دیجیتال صنعت بیمه است که در این زمينه گفت‌وگو با غلامرضا سلیمانی رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران در رابطه با روند نوآوری در صنعت بیمه را می‌توان نقطه عطف پرونده تحول دیجیتال این شماره دانست. گفت‌و‌گو با آیت کریمی پیشکسوت صنعت بیمه، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون و تیم لطیف رئیس هیئت مدیره بیمیتو-ازکی از دیگر مصاحبه‌های پرونده خاص مجله اینشورتک با عنوان جلد «مبارزه بزرگ» است.

مجله اینشورتک که در دوره جدید در قالب ۱۲۸ صفحه رنگی و شبکه توزیع گسترده به‌صورت فصل‌نامه در دسترس فعالان حوزه بیمه و مالی کشور قرار می‌گیرد دارای فصل‌های مشخص با موضوعات خاص خود است. در فصل «ایده» میزگرد مدیران فنی شرکت‌های بیمه سامان و کوثر در رابطه با نقدهای موجود بر روند دیجیتالی شدن شرکت‌ها و محصولات، نظرسنجی از ۱۲ مدیر و فعال عرصه نوآوری بیمه درباره کیفیت اجرای طرح تحول دیجیتال در شرکت‌های بیمه و همین‌طور یادداشت‌هایی اختصاصی از مدیران ارشد تحول کسب‌وکار شرکت‌های مختلف و کارشناسان جهانی از مهم‌ترین عناوین هستند.

گزارش موردی از روند کسب‌وکار بیمه در کشور ترکیه، بررسی ابعاد بخش‌نامه تازه بیمه مرکزی در رابطه با فعالیت استارتاپ بیمه و همه جنجال‌های مربوط به آن در گفت‌وگو با محمد آقاجری مدیرکل نظارت بر خدمات شبکه خدمات دیجیتالی بیمه مرکزی و همین‌طور واکنش به سانحه تصادف خبرنگاران محیط‌زیست و بررسی نقش بیمه‌ها در بازدارندگی از سوانح جاده‌ای کشور از دیگر بخش‌های مهم این شماره از اینشورتک است و البته بررسی علت عدم استقبال مردم از محصولات دیجیتالی شرکت‌های بیمه که در قالب پرونده‌ای جامع در فصل «زندگی» این فصل‌نامه به آن پرداخته‌شده است.

پیش‌ازاین فصل بهار شماره نخست از دور جديد نشريه اينشورتك منتشرشده بود. موضوع اصلی مورد بررسی در اين شماره «نوآوری در بيمه» بود و در فصل‌هاي مختلف آن به بررسی موضوعات حول نوآوری و چالش‌های شركت‌های بيمه پرداخته‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.