راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اوانو رتبه برتر اپلیکیشن‌های مالی ایرانی در گوگل پلی را کسب کرد

در سال‌های اخیر دنیای دیجیتال تأثیر قابل‌توجهی در زندگی روزمره افراد گذاشته و امروزه بدون توجه به فضای دیجیتال نمی‌توان به‌راحتی امور روزمره را به سرانجام رساند. در این شرایط که تلفن‌های همراه هوشمند، تبدیل به یکی از کارآمدترین و ضروری‌ترین وسایل موردنیاز افراد جامعه شده است، اپلیکیشن‌های مالی نیز به کمک ما آمده‌اند تا کمتر از همیشه درگیر مشکلات تراکنش‌های بانکی شویم. اپلیکیشن‌های پرداخت، کارهای دشوار گذشته مثل کارت به کارت کردن را آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

در دنیای کنونی اپلیکیشن‌ها، اپ‌های مالی، بانکی و پرداخت الکترونیکی، هم از سوی تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان با حساسیت بیشتری رو‌به‌رو هستند، هم کاربران به آنها اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

بر همین اساس و با توجه به حساسیت جامعه نسبت به اپلیکیشن‌های فعال در حوزه خدمات مالی، توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌ها وظیفه دشواری در جهت جلب نظر کاربران به‌منظور استفاده از محصول خود دارند و باید همسو با نیازهای روز کاربران و در نظر گرفتن دغدغه‌های آنها خدمات منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه کنند.

اما یکی از راه‌های شناسایی اپلیکیشن‌های مالی معتبر و موفق بررسی جایگاه این اپلیکیشن‌ها در استورهای معتبر اپلیکیشن‌ها است. جدیدترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که رتبه اول بخش اپلیکیشن‌های مالی در گوگل پلی در محدوده ایران در اختیار اپلیکیشن اوانو است.

این اپلیکیشن علاوه بر در اختیار داشتن رتبه نخست اپلیکیشن‌های مالی گوگل پلی، رتبه نخست تمام اپلیکیشن‌های فعال در ایران در این استور معتبر هم قرار دارد که نشان از استقبال بالای کاربران ایرانی از این اپلیکیشن است.

این اپلیکیشن که امتیاز 4.5 را در حال حاضر در گوگل پلی دارد محصول جدید همراه اول است که علاوه بر خدمات مالی، خدمات اپراتوری و خرید آنلاین نیز به کاربران خود ارائه می‌کند.


جوایز نقدی در اپلیکیشن اوانو


یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن که جذابیت بالایی برای کاربران دارد موضوع هدایای نقدی آنی بدون قرعه‌کشی به کاربران است. به‌طوری‌که کاربران با هر تراکنش در این اپلیکیشن رقمی را به‌عنوان هدیه نقدی دریافت می‌کنند. به‌طور مثال، کاربران با خرید بسته اینترنت تا سقف 50000 ریال هدیه نقدی دریافت می‌کنند. با پرداخت اولین قبض در اوانو 19999 ریال هدیه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین کاربران با اولین تراکنش کارت به کارت و یا خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل 5000 ریال هدیه نقدی به‌صورت آنی دریافت می‌کنند.


اتصال به اپلیکیشن همراه من


یکی دیگر از ویژگی‌های اوانو کیف پول مشترک با اپلیکیشن همراه من است. به‌طوری‌که کاربران با شارژ کیف پول خود در هر یک از این اپلیکیشن ها می‌توانند به‌راحتی از خدمات هر دو اپلیکیشن اوانو و همراه من استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.