راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به کمک درگاه پرداخت اعتباری والتا، امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های فیزیکی فراهم شد


والتا بعد از ارائه درگاه پرداخت اعتباری به فروشگاه‌های آنلاین، برای فروشگاه‌های محلی (حضوری) نیز امکان فروش اقساطی را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی والتا، خرید اعتباری حضوری والتا، به دلیل سادگی استفاده برای کاربر و سهولت کار برای فروشگاه‌ها از سمت دیگر و نیاز بازار سنتی و فروشندگان محلی خارج از پایتخت، برای فروش اقساطی کالا، یکی از دستاوردهای مهم والتا در صنعت لندتک محسوب می‌شود.

به کمک درگاه پرداخت اعتباری حضوری والتا، فروشگاه‌های محلی ( غیرآنلاین) نیز می‌توانند، بدون نیاز به هیچ سخت‌افزار یا نرم‌افزاری، پذیرنده دارندگان کیف اعتباری والتا باشند. در واقع کاربر می تواند با مراجعه به محل فروشگاه‌های حضوری طرف قرارداد والتا از اعتبار موجود در کیف اعتباری خود، جهت خرید استفاده کند.

در این سرویس، کاربر تمام مراحل دریافت تسهیلات را از تمام نقاط کشور و به‌صورت کاملا آنلاین طی می‌کند و پس از دریافت تسهیلات در کیف اعتباری خود می تواند به‌صورت حضوری یا آنلاین به فروشگاه‌های طرف قرارداد والتا مراجعه و بخشی یا کل مبلغ کالا را از طریق اعتبار خود در والتا پرداخت کند.

یکی از ویژگی های مهم والتا و مزیت مهم آن برای فروشندگان کالا در این شرایط اقتصادی پرنوسان، تسویه حساب کمتر از 48 ساعت با فروشگاه است. همکاری تامین‌کنندگان مالی (لیزینگ) و ویژگی‌های منحصربه‌فرد پلتفرم اعتباری والتاست که این امکان را در صنعت لندتک ممکن کرده است. هدف والتا در آینده‌ای نزدیک، امکان ارائه تسهیلات در لحظه خرید است که به‌زودی خبرهای آن منتشر خواهد شد.

تمام فروشندگان معتبری که دارای پروانه کسب هستند و عرضه‌کننده کالاهای مصرفی بادوام هستند (مطابق قوانین لیزینگ)، می‌توانند از سراسر کشور و بدون هیچ محدودیتی در والتا ثبت‌نام کنند و پس از احراز هویت و اهلیت، فروش اقساطی از طریق پلتفرم والتا را آغاز کنند. با توجه به بازار بزرگ خرده‌فروشی در مقایسه با تجارت الکترونیک، تامین مالی یکی از نیازهای اصلی حال حاضر والتاست، از این رو از هر نوع همکاری در تامین مالی، در هر مقیاسی استقبال می‌شود.

ساختار شفاف و زیرساخت حرفه‌ای والتا موجب شده است که تامین مالی در پلتفرم والتا با شفافیت کامل اتفاق بیفتد و با توجه به استفاده از زیرساخت فنی احراز هویت و اعتبارسنجی مناسب، ریسک تامین مالیِ فروش اقساطی به شدت کاهش پیدا کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.