راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قدمی تازه در راه رسیدن به اهداف اقتصاد دیجیتال / شرکت رهند هوشمند دانش‌بنیان شد

شرکت رهند هوشمند، پلتفرم یکپارچه‌ای بانام ایده هوشمند طراحی کرده که تمام نیازمندی‌های طراحی و تولید سرویس‌های دیجیتال را پوشش می‌دهد. رهند برای این ایده در سومین سال فعالیش موفق به دریافت گواهی دانش‌بنیان شده است.

مجید عبدالله‌خانی مدیرعامل شرکت رهند هوشمند، درباره این محصول به راه پرداخت توضیح داد: «ایده هوشمند، پلتفرمی یکپارچه است که تمامی نیازمندی‌های طراحی و تولید سرویس‌های دیجیتال را از نقطه پایگاه داده تا واسط کاربری و داشبوردهای هوش تجاری، پوشش داده و به سازمان‌ها امکان می‌دهد به‌جای تمرکز و صرف زمان و هزینه برای تولید نرم‌افزار به شیوه‌های قدیمی، فقط به توسعه کسب‌وکار بپردازند و در کمترین زمان سرویس‌های خود را تولید و به دست مشتریانشان برسانند. درنتیجه هزینه تولید و توسعه کاهش‌ پیدا کرده و جریان دیجیتالی شدن کسب‌وکارها سرعت خواهد گرفت. استارتاپ‌ها نیز می‌توانند ایده‌های خود را سریع‌تر تجاری کنند و  کسب‌وکارهای بیشتری تمایل به ارائه سرویس‌های دیجیتال خواهند داشت.»

این پلتفرم تصویری از آنچه در جریان اجرای فرایندهای کسب‌وکاری اتفاق می‌افتد، به مدیران نمایش می‌دهد و نقاط بهبود کسب‌وکارشان را آشکار می‌کند و بدین ترتیب چرخه بهبود کسب‌وکار شکل می‌گیرد.

به گفته عبدالله‌خانی، نوآوری و خلاقیت در این پلتفرم، ساده‌سازی در ایجاد بستری برای تولید سرویس‌های دیجیتال و قابل‌استفاده برای کسب‌وکارهای متنوع است و با به‌کارگیری تکنولوژی‌های به روز، تجربه‌ای یکپارچه و هوشمند برای مشتری به ارمغان می‌آورد. ایده هوشمند قابل‌اجرا بر روی سکوهای متنوع وب، موبایل و دسکتاپ بوده و در آینده نزدیک به سخت‌افزارهای هوشمند متصل به اینترنت سرویس خواهد داد و با به‌کارگیری تکنولوژی یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی، هوشمندی را به فرایندهای کسب‌وکاری اضافه می‌کند.

عبدالله‌خانی در مورد چالش‌هایی که تا رسیدن به دانش‌بینان شدن شرکت رهند هوشمند تجربه کرده‌اند، اظهار کرد: «ما از سختی‌ها و موانع عبور کردیم و تجربه‌ای گران‌بها اندوختیم و از ناملایمات مأیوس نشدیم. امروز سرمایه ما مشتریان، همکاران و شرکای تجاری ارزشمندمان است و تعهد ما به حفظ رضایت‌مندی آن‌ها سرلوحه فعالیت‌هایمان خواهد بود. با تلاش بی‌وقفه همکارانم در رهند هوشمند و انگیزه روز افزونشان، امید داریم تا بتوانیم وظیفه اجتماعی خود را در نیل به اهداف اقتصاد دیجیتال ایفا کنیم.»

پلتفرم‌ها برای بهتر دیده شدن یا بهتر شنیده شدن ایده‌ها و طرح‌ها کار می‌کنند. هرگاه طرحی از طریق سکویی خود را معرفی و عرضه کند، در واقع پلتفرمی ایجاد کرده است. امروز کسب‌وکارهای زیادی برای توانایی ایجاد تعامل، دادوستد و انتقال داده بین تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و هر ذی‌نفع دیگری در بستر یک پلتفرم فعالیت می‌کنند و پلتفرم یکپارچه‌ ایده هوشمند در شرکت رهند هوشمند، به دنبال رسیدن به همین اهداف است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.