راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارگاه آنلاین تخصصی ERP / MES توسط فناپ مردادماه برگزار می‌شود

شرکت فناپ با هدف آموزش تخصصی دانش روز حوزه تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های تولید یکپارچه در برنامه‌ریزی منابع سازمان، با همکاری انجمن جهانی اتوماسیون ((ISA) International Society of Automation) و دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف کارگاه تخصصی ERP/MES را برگزار می‌کند. این کارگاه مجازی از ۱۱ تا ۲۵ مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

هدف از این همکاری، ارائه کارگاه‌های تخصصی آموزش استانداردهای جهانی در حوزه سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان، تولید و اتوماسیون صنعتی، با نظارت ISA France در ایران است.


مزیت‌های کارگاه آموزشی تخصصی ERP/MES


کارگاه تخصصی ERP/MES برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود و دوره تخصصی آموزش استاندارد ANSI/ISA-95 را که در اروپا طی دو روز (16 ساعت آموزش) و با شهریه حدود 1500 یورو برگزار می‌شود، به طور کامل پوشش می‌دهد.

با اضافه شدن مفاهیم مقدماتی و همچنین دانش کاربردی و همچنین با توجه به نو بودن این حوزه تخصصی در ایران، حضور در این کارگاه به شناخت کامل مفاهیم و ایجاد دانش عمیق در شرکت کنندگان می‌انجامد. از سویی دیگر، شرکت کنندگانی که این کارگاه را با موفقیت به پایان برسانند، می‌توانند به عنوان تحلیلگر ارشد در حوزه سیستم‌های برنامه‌ریزی سازمان (ERP) مشغول به کار شوند.

در نهایت نیز دو نفر از شرکت‌کنندگان ممتاز کارگاه در اولویت فرایند جذب و استخدام شرکت فناپ قرار می‌گیرند.


مخاطبان کارگاه تخصصی ERP / MES

تحلیلگران سیستم‌های تولید و متخصصان شرکت‌های فعال در حوزه سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP/MES Providers) در گروه اول مخاطبان این کارگاه قرار دارند. همچنین مدیران پروژه و متخصصان سازمان‌های بهره‌بردار از سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمان در زمان حال یا آینده (ERP/MES Clients) نیز امکان بهره‌برداری قابل ملاحظه‌ای از این کارگاه خواهند داشت. گروه سوم که در نهایت این کارگاه نکات آموزشی قابل توجهی برای آنها دارد، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی مرتبط هستند.


مدرسین کارگاه تخصصی ERP / MES


ژان ویل، یکی از مدرسین این کارگاه است که 45 سال تجربه در طراحی، اجرا، مدیریت پروژه، ارائه متدولوژی و تدریس سیستم‌های کنترل صنعتی دارد. او رییس سابق ISA France و نایب رییس سابق ISA EMEA و عضو کمیته اجرایی ISA است. همچنین ویل Active Contributor در استانداردهای ANSI/ISA-88 و ANSI/ISA-95 نیز هست.

مهراب نصرت بخش نیز یکی دیگر از اساتید این دوره است. نصرت بخش ۱۲ سال تجربه در تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی، استقرار و مدیریت پروژه سیستم‌های تولید صنعتی دارد. از طرفی دارای مدرک حرفه‌ای ANSI/ISA-95 (Enterprise-Control System Integration) ازEindhoven University of Technology, the Netherlands بوده و علاوه بر آن کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف نیز دارد.

دیگر مدرس این دوره وحید حاجی پور، عضو هیئت‌علمی دانشگاه با تألیف دو کتاب و بیش از هفتاد مقاله در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های علمی است. مدیر مرکز تحقیق و توسعه فناپ و عضو International Honor Society for Decision Sciences and Information Systems در ایالات متحده آمریکا نیز هست. او دارای مدرک پسادکتری مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف نیز هست.

امید فتاحی ولیلایی یکی دیگر از مدرسان در گروه مدرسین این کارگاه آموزشی است. او دوازده سال تجربه در تحلیل، طراحی، پیاده‌سازی، استقرار و مدیریت پروژه سیستم‌های نرم‌افزاری دارد. فتاحی ویلایی، عضو هیئت‌علمی Jacobs University Bremen, Germany و همچنین، عضو سابق هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف است. علاوه بر این فتاحی دارای مدرک دکتری مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است.

مدرس دیگر این کارگاه آرمند بابلی عضو هیئت‌علمی INSA Lyon, France و دارای دکتری مهندسی صنایع از Institut National Polytechnique de Grenoble, France است. او مدیر پروژه‌های صنعتی- تحقیقاتی مشترک زیر نیز است:

Dassault Falcon Jet – USA (Smart Supply Chain)

Volvo Group (Dynamic predictive production planning sequencing and line balancing)

Fiat Powertrain Technologies (Transformation of the production system toward industry 4.0)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.