راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد دو پله‌ای به پرداخت ملت در آخرین گزارش نیلسون ریپورت

به استناد به آخرین گزارش نشریه نیلسون‌ریپورت؛ شرکت به‌پرداخت ملت جایگاه برتر منطقه در میان شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت الکترونیک را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، این شرکت در رتبه‌بندی جدید نشریه مرجع و معتبر نیلسون‌ریپورت در سال 2020، علاوه بر در اختیار داشتن رتبه‌های نخست منطقه‌ای و کشوری، در سال گذشته توانست جایگاه پانزدهم را به سیزدهم ارتقا دهد.

این رتبه‌بندی که در شماره 1199 نشریه نیلسون‌ریپورت مورخ سپتامبر 2020 منتشرشده، نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت است که به‌عنوان ، برترین شرکت منطقه (خاورمیانه) محسوب می‌شود.

گفتنی است نیلسون‌ریپورت، نشریه‌ای با بیش از 48 سال سابقه انتشار است که به‌صورت تخصصی، به موضوع سیستم‌های پرداخت الکترونیک می‌پردازد.

شرکت به پرداخت ملت باهدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی ،فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ به‌عنوان ارائه‌دهنده پرداخت خدمات الکترونیک (PSP) با اخذ مجوز رسمی  از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، برای توسعه محصولات و ارائه راه‌حل‌های تخصصی برای مشتریان خود تلاش می‌کند.

1 دیدگاه
  1. غزال محمدی بالیانی می‌گوید

    سلام خوب هستین انشالله من خانم غزال محمدی بالیانی میخوام حساب خودما برداشت میکونم یه قسمتشون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.