راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسلی‌ها بدون مراجعه به سایت از خدمات همراه 24 استفاده کنند

امکان استفاده ازخدمات سامانه همراه24 بدون نیاز به مراجعه به سایت و فقط باشماره گیری کد #724* برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از این پس مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل برای ثبت نام و استفاده از خدمات سامانه همراه 24 تنها کافی است کد دستوری #724* را شماره گیری کرده و بلافاصله وارد منوی کاربری شوند.

این گزارش می‌افزاید تا پیش از این، مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل جهت ثبت نام و استفاده از خدماتی نظیر ثبت کارت بانکی، می‌بایست از طریق مراجعه به سایت این سامانه اقدام می‌کردند که بنا به درخواست‌های مکرر کاربران و با توسعه و ارتقا صورت گرفته در مدل کاربری، از این پس تمامی خدمات این سامانه صرفا با شماره گیری کد #724* بر روی تلفن همراه قابل دریافت خواهد بود.

گفتنی است سامانه همراه 24 اولین و تنها دارنده مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا جهت ارائه خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه در کشور می‌باشد که تمامی مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و تالیا تنها با شماره گیری کد #724* از طریق تلفن همراه خود قادر به استفاده از خدمات آن نظیر اعلام موجودی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، خرید اتوشارژ، پرداخت قبوض و کمک به موسسات خیریه هستند.

منبع: پرداخت الکترونیک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.