راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

لوگوی جدید شرکت بهسازان ملت رونمایی شد / همسویی با مؤلفه‌های هویتی در بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا

روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه طی مراسمی از لوگو جدید شرکت بهسازان ملت رونمایی شد. این رویداد با حضور حامد تنها، مدیرعامل شرکت بهسازان ملت و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهسازان ملت با اشاره به اینکه نشان تجاری و هویت بصری هر سازمانی، زبان گویای آن سازمان در تعامل با ذی‌نفعان خودش است و شخصیت گروهی سازمان را نمایندگی می‌کند، افزود: «لوگو بهسازان ملت متشکل از صفر و یکی است که به‌نوعی نماد حوزه دیجیتال محسوب می‌شود و از منظر سادگی و ارتباط معنایی بسیار گویاست. نزدیک به سه‌دهه از سرگذشت سازمانی ما توسط این نشان نمایندگی شده و اکنون ضرورت‌هایی در محیط ما وجود دارد که به‌روزآوری آن را اجتناب ناپذیر می‌کند.»

او با مرور این ضرورت‌ها، همسویی هرچه بیشتر با مؤلفه‌های هویتی در بانک ملت و خانواده هلدینگ بهسازان فردا و حرکت در چارچوب استراتژی نوین شرکت بهسازان ملت را از اصلی‌ترین دلایل این بازنگری دانست.

در ادامه این مراسم تاریخچه لوگو و بازنگری‌های صورت گرفته در طول زمان مرور شده و اصلی‌ترین تغییرات صورت گرفته و علل هر یک از این اصلاحات در نشان جدید برشمرده شد. حفظ اصالت، سادگی و رعایت نسبت‌های چشم‌نواز و معنادار در نشان تجاری جدید و اصلاحات در ترکیب‌ رنگ‌های مورد استفاده از اصلی‌ترین مواردی بود که توسط روابط عمومی شرکت بهسازان ملت به آن‌ها اشاره شد. به گفته روابط عمومی بهسازان ملت، این بازآفرینی در ماژول‌های کلامی، حسی و رفتاری این شرکت نیز نمود خواهد داشت.

شرکت بهسازان ملت در سال ۱۳۷۳ با هدف توانمندسازی بانک ملت در حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات تأسیس شد و در کمتر از یک دهه موفق به تولید اولین سامانه بانکداری متمرکز در داخل کشور شد. این سامانه، فعال در محیط کامپیوترهای بزرگ و قابل پیاده‌سازی در یک بانک بزرگ مقیاس است.

بهره‌مندی از مدیران و کارشناسان متخصص، دستیابی به فناوری‌های روز در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و بانکداری، پیروی از استانداردها و بهترین تجارب جهانی در تولید نرم‌افزارهای کاربردی و ایجاد روحیه‌ی خودباوری در تولید نرم‌افزارهای بزرگ، اصلی‌ترین قابلیت‌ها و دستاوردهای شرکت بهسازان ملت را بنیان نهاده است.

توسعه پلتفرم‌های بانکی هوشمند و دیجیتال و پلتفرم‌های غیربانکی جدید و ارزش‌آفرین در سطح ملی، ادای دین بهسازان به ذی‌نفعان خود و مردم است. از این روست که بهسازان شعار خود را «ما بهسازان ملت ایران هستیم» قرار داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.