راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جمع‌آوری اسامی مالباختگان کریپتولند توسط مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری

سایت «گرداب» در راستای جمع‌آوری و آماده‌سازی لیستی از اسامی مال‌باختگان، لینکی را در اختیار کاربران قرار داده تا مدارک و ادعاهای خود در مورد میزان سرمایه از دست رفته‌شان را ارائه کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه نیز برعهده مقامات قضایی است.

بعد از انتشار خبر دستگیری سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند، کاربران و سرمایه‌گذاران در این صرافی به شدت نگران سرمایه ازدست‌رفته خود شدند. تعداد قابل‌توجهی از این کاربران با مراجعه به سایت راه‌پرداخت درباره ازدست‌رفتن سرمایه خود خبر داده‌اند. تعداد پیام‌هایی که از سمت مال‌باختگانی که سرمایه‌های خود را از دست رفته می‌دیدند بسیار بالا بود.

 طبق اطلاعات بدست آمده بر اساس بررسی‌های قضایی انجام شده، مدیران صرافی کریپتولند در کنار فعالیت‌های خود در حوزه تبادل رمزارز، متهم به تخلفات و اقدامات غیرقانونی متعددی در حوزه اقتصادی هستند؛ بنابراین این افراد، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و به دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی و همچنین به‌منظور صیانت از حقوق مردم، بازداشت شده‌اند.

سایت «گرداب» در راستای جمع‌آوری و آماده‌سازی لیستی از اسامی مال‌باختگان، لینکی را در اختیار کاربران قرار داده تا مدارک و ادعاهای خود در مورد میزان سرمایه از دست رفته‌شان را در آن ثبت کنند. تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه نیز برعهده مقامات قضایی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.