راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل برنده نشان طلایی روابط‌ عمومی دیجیتال ایران شد

ایرانسل، دو نشان ویژه ستاره ملی روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال را از هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام‌شده، دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، مراسم پایانی هشتمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور آنلاین فیلیپ بورمانس رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA)، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت و حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور، در محل خانه فرهنگ‌وهنر دیهیم برگزار شد.

ربیعی سخنگوی دولت در این مراسم، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: «کرونا ارتباطات را در سازمان‌های سنتیِ رسانه‌ای دچار مشکل کرده، در شرایط امروز جامعه ایران، ارتباطات به مثابه حیات بهینه جامعه است؛ ارتباطاتی که بتواند نوعی زندگی اجتماعی نوین را سامان دهد.»

او در پایان صحبت‌هایش بر لزوم تغییر در ساختارهای اداری و اهمیت بیشتر به روابط عمومی‌ها و ایجاد نظام صحیح اطلاع‌رسانی تأکید کرد.

رئیس IPRA نیز در سخنرانی آنلاین خود، با تأکید بر لزوم تسریع حرکت روابط عمومی‌ها به سمت دیجیتالی شدن، این امر را گامی مهم برای ایفای وظایف روابط عمومی‌ها به‌خصوص در دوران کرونا دانست.

او با تأکید بر لزوم روی آوردن به ارتباطات مبتنی بر علم، تصریح کرد: «تغییرات در روابط عمومی شاید سخت باشد، اما باید این کار را انجام دهیم. باید از همکاران دانشگاهی کمک گرفته و دانش جامعه‌شناسی علوم رفتاری و جامعه‌شناسی ارتباطات را با روابط عمومی ادغام کنیم.»

در بخش معرفی برگزیدگان هشتمین دوره جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، دو لوح تقدیر و نشان ویژه «ستاره ملی روابط عمومی» و «ستاره طلایی روابط عمومی» را دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.