راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان جذب استارت‌آپ‌ها در مرکز نوآوری فینوداد / مهلت ثبت نام اولیه تا پایان اردیبهشت ماه

مرکز نوآوری فینوداد از تیم‌های نوآور و استارت‌آپ‌های حوزه‌های فین‌تک، بانکداری باز، بانکداری دیجیتال، بلاکچین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، روباتیک، کلان داده و پردازش ابری که متقاضی استقرار در شتابدهنده‌ فینوداد هستند، دعوت به‌عمل آورد.

مرکز نوآوری فینوداد، در راستای توسعه نوآوری و فناوری حوزه فناوری مالی با محوریت بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ تشکیل شد. این مرکز مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه مورد نیاز کارآفرینانی در نظر گرفته است.

فینوداد بستری است تا استارت‌آپ‌ها، منتورها و مشاوران شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گردهم آیند و با مشارکت و هم‌افزایی در این اکوسیستم با پشتوانه قدرتمند بانک ملی ایران و هلدینگ داده‌ورزی سداد، فضای مناسبی برای رشد و توسعه کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها و همچنین توسعه فناوری‌های نوین و به روز دنیا فراهم کنند.

این مرکز از افرادی که متقاضی استقرار در شتاب‌دهنده فینوداد واقع در برج فناوری امیرکبیر و دریافت خدمات شتابدهی هستند، دعوت می‌کند درخواست خود را از طریق وب‌سایت فینوداد به نشانی www.finodad.com/startup ثبت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.