راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم افتتاحیه پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه‌های افق کوروش برگزار شد / یک گام به جلو برای پرداخت آسان

مراسم پذیریش کیف پول الکترونیک جیرینگ در فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر کشور، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد جیرینگ، همراه اول، انیاک و افق کوروش برگزار شد.

حسین صبوری، قائم‌مقام فروشگاه‌های افق کوروش در ابتدا با ابراز خوشحالی از این همکاری صورت گرفته عنوان کرد: «سیر تحول تکنولوژی بیش‌ازپیش سرعت گرفته است. به‌طوری که می‌توان گفت طی یک سال اخیر میزان پرداخت‌های نقدی‌ از ۳۰ درصد به ۸ درصد رسیده است. روش پرداخت‌های فعلی در آینده‌ای نزدیک منسوخ خواهد شد و روش‌های جدید به‌سرعت جایگزین می‌شوند. افق کوروش در حوزه خرده‌فروشی پیشرو است و امیدواریم با پشت سر گذاشتن مشکلات این حوزه بتوانیم شیوه‌های پرداخت نوین را جایگزین مدل فعلی کنیم. همه این همکاری‌ها با هدف بالابردن سطح استاندارد زندگی مردم انجام می‌شود.»

حسین صبوری، قائم‌مقام فروشگاه‌های افق کوروش
حسین صبوری، قائم‌مقام فروشگاه‌های افق کوروش

بهروزی، قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره همراه اول در ادامه گفت: «این تعامل سازنده شکل‌گرفته است که بتوانیم خدمات کیف پول را در شرایط حاضر به مردم تقدیم کنیم. جامعه همراه اول کاربرانی بیش از ۶۰ میلیون نفر دارد که می‌توانند به جامعه وفاداری مشتریان کوروش متصل شوند. همراه اول سرویس اعتبارسنجی دارد که اگر این سرویس راه‌اندازی شود، می‌توان از امکان خرید اعتباری در این تعاملات بهره‌مند شد. امیدواریم با تعاملی که توسط گروه همراه اول، گروه گلرنگ و افق کوروش صورت گرفته، بیشتر تلاش کنیم تا سرویس‌های خوبی را ارائه دهیم.»

بهروزی، قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره همراه اول
بهروزی، قائم‌مقام و عضو هیئت‌مدیره همراه اول

سید ابراهیم حسینی‌نژاد، مدیرعامل انیاک با اشاره به ارائه سرویس پذیرش کیف پول جیرینگ در فروشگاه‌های افق کوروش تصریح کرد: «اولین پذیرش کیف پول الکترونیک در افق کوروش اتفاق بزرگی است و به عقیده من به‌سرعت قابل‌گسترش است. طی این همکاری بخش تکنولوژیک بر عهده همکارانم در شرکت انیاک بوده است. خوشحال می‌شویم اتفاق‌های مشابه امروز را توسعه داده برای اینکه بتوانیم نیاز بیشتر کاربران را پوشش دهیم. امیدوار هستیم این همکاری سه‌طرفه بین فروشگاه‌های افق کوروش، جیرینگ و انیاک به نحوی اتفاق بیفتد که بتوان درگاه‌های پذیرش کیف‌های پول را توسعه داد و به همان میزان هم می‌توان نسبت به کاهش پرداخت کارتی نیز اقدام کرد.»

سید ابراهیم حسینی‌نژاد، مدیرعامل انیاک
سید ابراهیم حسینی‌نژاد، مدیرعامل انیاک

حسام حبیب‌الله، مدیرعامل جیرینگ افزود: «امیدوارم این همکاری سرآغاز مسیر دیجیتالی شدن خدمات پرداخت در کشور باشد. سال گذشته دهه اول جیرینگ پشت سر گذاشته شد و جیرینگ در طول این سال‌ها بازوی تخصصی همراه اول در حوزه پرداخت موبایلی بوده است. همراه اول در حال حاضر حدود ۶۰ میلیون کاربر یونیک و حدود ۱۰۰ میلیون سیم‌کارت فعال دارد. شرکت جیرینگ را می‌توان پیشرو در حوزه پرداخت موبایلی دانست و تقریباً از سال ۸۹ اول شرکتی بود که soloution پرداخت موبایلی را در کنار بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه (همراه اول) وارد کشور کرد و در این مدت سعی کرد که این نوع از پرداخت و تراکنش را به مردم ارائه کند.»

حسام حبیب‌الله، مدیرعامل جیرینگ
حسام حبیب‌الله، مدیرعامل جیرینگ

او در ادامه گفت: «در حال حاضر کیف پول جیرینگ میزبان حدود ۴۰ میلیون کاربر همراه اول است. جیرینگ‌ تقریباً از 6 سال گذشته سعی کرده خدمات کیف پول را بر بستر USSD ارائه کند و در فاز دوم فعالیت خود نیز با اپلیکیشن جدید جیرینگ خدماتی را که پیش از دریافت می‌کرده‌اند را با سهولت بهتری پیاده‌سازی کرده است. با توجه به اینکه سال گذشته سال سختی بود و هنوز هم ادامه دارد، صنعت پرداخت جان تازه‌ای گرفته و سایر صنعت‌ها هم در حال یادگیری هستند تا به سمت پرداخت‌های غیرحضوری و آنلاین حرکت کنند. سیاستمان در این همکاری این است بتوانیم پرداخت‌های Contactless و کیف پول کاربران همراه اول که از آن استفاده می‌کنند را توسعه دهیم. امروز در شعب منتخب تهران و کیش، پذیرش کیف پول جیرینگ را افتتاح کردیم که کمتر از یک ماه تمامی شعب افق کوروش در سراسر کشور مجهز خواهند شد به این خاطر که پرداخت‌های خرد بیش از فروشگاه‌های دیگر در افق کوروش انجام می‌شود.»

در ادامه مراسم قرارداد همکاری بین جیرینگ و انیاک توسط مدیرعامل دو مجموعه، حسام حبیب‌الله و ابراهیم حسینی‌نژاد به امضا رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.