راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال شهریورماه برگزار می‌شود

پنجمین دوره از ارزیابی دیجیتال در چهار محور اصلی برگزار می‌شود. زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال محورهای این دوره از ارزیابی دیجیتال هستند. همچنین محور چهارم و محور ویژه این ارزیابی مدیریت کار در عصر کرونا است.

اختتامیه پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال به میزبانی دانشگاه تهران، ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۰ به همراه اولین کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال برگزار خواهد شد. در این مراسم از سرآمدان دیجیتال کشور تقدیر خواهد شد.

ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است. یکی از اهداف اصلی این ارزیابی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این سازمان‌ها است.

جایزه سال تحول دیجیتال در دوره اول که سال ۹۵ برگزار شد به شرکت توسن تعلق گرفت، در دوره دوم ارتباط فردا برنده جایزه سال تحول دیجیتال شد و دوره سوم نیز فناپ توانست رتبه اول را کسب کند. در چهارمین دوره جایزه سال تحول دیجیتال که سال گذشته برگزار شد نیز ایرانسل برنده این رویداد شد.

چهار دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشمگیر ۵۰ سازمان معتبر و صاحب‌نام کشور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شده و از برندگان هر دوره تقدیر به عمل آمده است. در ارزیابی پیش از ممیزی، کارگاه آموزشی تحول دیجیتال برگزار و به هریک پس از ارزیابی نیز گزارش بازخورد اختصاصی به‌صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده در این گزارش بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طی کنند.

این دوره از ارزیابی دیجیتال در چهار محور اصلی برگزار می‌شود. زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال محورهای این دوره از ارزیابی دیجیتال هستند. همچنین محور چهارم و محور ویژه این ارزیابی مدیریت کار در عصر کرونا است.

برای اطلاعات بیشتر درباره اختتامیه پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال به آدرس www.DTconf.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.