راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری والتا و پلتفرم سرمایه‌گذاری دونگی با هدف تأمین سرمایه در گردش فروشگاه اینترنتی آراد موبایل

پلتفرم والتا و دونگی برای اولین بار با هدف تأمین مالی جمعی در فروش اقساطی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. در این همکاری تأمین سرمایه در گردش فروشگاه اینترنتی آراد موبایل برای فروش کالای دیجیتالی اقساطی انجام می‌شود.

طی همکاری صورت گرفته، بحث تأمین مالی جمعی توسط دونگی انجام می‌گیرد و والتا هم پلتفرم واسطی است که امکان فروش اقساطی غیرحضوری و شفاف را فراهم و زیرساخت آن را هم تأمین می‌کند. همچنین اعتبارسنجی و احراز هویت غیرحضوری و سایر مواردی که در حوزه لندتک وجود دارد از طریق والتا سهولت پیدا می‌کند. آراد موبایل هم در این چرخه به عنوان فروشنده کالا حضور دارد. آراد موبایل از بزرگترین بازیگران فروش اقساطی کالای دیجیتال می‌خواهد با جذب سرمایه از طریق دونگی، حجم فروش اقساطی خود را افزایش داده و بیشترین سود حاصل از آن را به سرمایه‌گذاران پرداخت کند.

این چرخه همکاری درصورت موفقیت تکرار خواهد شد و طی این همکاری، فروشگاه‌های والتا می‌توانند به‌وسیله تأمین مالی تعریف‌شده روی پلتفرم دونگی، تأمین مالی جمعی کنند. به این وسیله مشکلاتی که در مدل‌های مشابه تامین مالی فروش اقساطی وجود داشت و یا مشکلاتی از قبیل حساسیت های رگولاتوری پیش نخواهد آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.