راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با برترین پلتفرم‌های لندتکی دنیا بیشتر آشنا شوید / کسب‌وکاری نوپا اما پیش‌رو

معرفی برخی از بهترین پلتفرم‌های لندتک دنیا به همراه خدماتی که ارائه می‌دهند و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها و معرفی قسطا به عنوان پلتفرم پیشرو در صنعت لندتک ایران

صنعت لندتک می‌تواند با کمک به افراد، در دسترسی به پول مورد نیاز مناسب باشد. هم‌اکنون پلتفرم‌های زیادی در سراسر جهان در حوزه وام‌دهی (صنعت لندتک) مشغول خدمت‌رسانی به کاربران خود هستند. در حقیقت صنعت لندتک آمده است تا مشکلات سیستم وام‌دهی بانکی را برای متقاضیانِ دریافت تسهیلات، آسان کند. در میان پلتفرم‌های لندتک، برخی از آن‌ها بسیار خوش درخشیده‌اند و نسبت به سایرین موفق‌تر عمل کرده‌اند. در این مقاله بهترین پلتفرم‌های لندتک دنیا معرفی شده‌اند.


آشنایی با بهترین پلتفرم‌های لندتک دنیا


با وجودی که در صنعت لندتک پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی ارائه شده است، اما برخی از این پلتفرم‌ها دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که آن‌ها را از سایر پلتفرم‌ها متمایز می‌سازد. بر همین اساس در این بخش از مقاله به معرفی این پلتفرم‌های منحصربه‌فرد پرداخته‌ شده است.

Lufax Holding

Lufax Holding Ltd یک پلتفرم پیشرو در صنعت لندتک، جهت ارائه خدمات مالی شخصی در چین است. این پلتفرم وابسته به شرکت چینی Ping An Insurance است و در مشاغل مختلفی از جمله مدیریت سرمایه و تسهیل اعتبار خرده فروشی فعالیت می‌کند.

Lufax Holding Ltd با استفاده از مدل تجاری Hub and Spoke، DNA مالی و فناوری پیشرفته خود، منابع آنلاین و آفلاین را با یکدیگر ادغام می‌کند و از راه‌حل‌های فناوری برای بهبود تجربه مدیریت سرمایه، تقویت دامنه مالی، حمایت از اقتصاد واقعی و کمک به مؤسسات مالی استفاده می‌کند.

Atom Bank

Atom Bank یکی از بهترین پلتفرم‌های لندتک دنیا است که در سال 2013 توسط آنتونی تامسون در بریتانیا بنیانگذاری شد. این شرکت توانست در سال 2015 مجوز فعالیت دریافت کند و در آوریل 2016 اعطای وام‌های تضمینی به متقاضیان را آغاز کرد.Atom Bank در سال 2017 توسط LinkedIn به عنوان برترین پلتفرم لندتک انگلستان معرفی شد.

Nubank

Nubank بزرگ‌ترین لندتک در آمریکای لاتین است. دفتر مرکزی آن در سائو پائولو برزیل واقع شده است. از جمله خدمات این شرکت می‌توان به NuConta (یک حساب دیجیتالی)، صدور کارت اعتباری بین‌المللی و اعطای وام شخصی اشاره کرد. وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در حوزه لندتک این است که Nubank کارت اعتباری برای کاربران خود صادر می‌کند و کاملاً از طریق برنامه تلفن همراه قابل کنترل است.

OakNorth

OakNorth از سال 2015، مأموریت خود را برای توانمند کردن مشاغل در حال رشد و تبدیل جهان به یک مکان جالب، پویا و متنوع برای زندگی آغاز کرد. هدف OakNorth به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌ها لندتک دنیا این است که مشاغل مختلف بتوانند به سرعت و به صورت کاملاً منعطف نیازهای مالی خود را برطرف کنند.

Dianrong

Dianrong یکی از ارائه‌ٰدهندگان برترین پلتفرم‌های لندتک دنیا و یک شرکت وام‌دهی فعال است که در بازار آنلاین مشغول فعالیت است و دفتر مرکزی آن در شانگهای چین واقع شده است. این شرکت که «باشگاه وام دهندگان چین» نامیده می‌شود، در سال 2012 توسط سول هیتیت، بنیانگذار و مدیر اجرایی سابق Lending Club بود، تأسیس شد.

SoFi

شرکت Social Finance، (معروف به SoFi) یک شرکت آنلاین مالی آمریکایی است که به صورت شخصی مدیریت می‌شود. SoFi در سانفرانسیسکو مستقر است و مجموعه‌ای از خدمات مالی را ارائه می‌دهد. این خدمات مالی عبارتند از: اعطای وام دانشجویی، وام‌های رهنی، وام‌های شخصی، کارت اعتباری، سرمایه‌گذاری و بانکداری.

Du Xiaoman Financial

یکی دیگر از برترین پلتفرم‌های لندتک دنیا Du Xiaoman Financial است. این شرکت در چین واقع شده است. خدمات مالی این شرکت عبارتند از: مدیریت ریسک، تجزیه و تحلیل مدل‌های اقتصادسنجی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت پول و خدماتی از این قبیل. این شرکت به عنوان یک بازوی قدرتمند لندتک محسوب می‌شود که وام‌های کوتاه‌مدت و خدمات سرمایه‌گذاری را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

Kabbage

Kabbage یکی دیگر از برترین پلتفرم‌های لندتک در دنیاست و به عنوان یک شرکت فناوری مالی آنلاین شناخته می‌شود که در آتلانتا، جورجیا مستقر شده است. این شرکت مستقیماً بودجه مورد نیاز شرکت‌ها و مشاغل کوچک را از طریق یک پلتفرم خودکار برای آن‌ها تأمین می‌کند.

WeLab

WeLab یک شرکت فناوری مالی در هنگ‌کنگ است که طیف وسیعی از خدمات مالی مانند پلتفرم‌های اعتبار مصرف‌کننده آنلاین و بانکداری مجازی را ارائه می‌دهد. این شرکت در ژانویه 2013 توسط سایمون لونگ، کلی وونگ و فرانسیس کانگ تأسیس شد و به عنوان یکی از اولین بانک‌های مجازی که مجوز فعالیت در هنگ‌کنگ را دریافت کرد، شناخته شده است.


قسطا، پیشرو در صنعت لندتک ایران


حال که برخی از بهترین پلتفرم‌های لندتک دنیا مورد مطالعه قرار گرفت، خوب است با قسطا نیز آشنا شد. قسطا، ارائه‌دهنده خدمات مالی در حوزه لندتک در ایران است که با هدف فراهم آوردن امکان خرید اقساطی کالا و خدمات برای همه ایرانیان، فعالیت خود را آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود در صنعت لندتک در ایران توانسته است با استقبال بسیاری از متقاضیانِ دریافت تسهیلات مواجه شود.

پلتفرم قسطا با بهره‌مندی از روش‌های جدید صنعت لندتک به بررسی و اعتبارسنجی افراد متقاضی می‌پردازد و در تلاش است با پشتیبانی هوش مصنوعی نگرانی‌ها و مشکلات مربوط به زمان دریافت تسهیلات دیجیتال را مرتفع کند.

لازم به توضیح است با استفاده از کارت اعتباری قسطا می‌توان از تمامی فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به صورت آنلاین و آفلاین خرید و هزینه آن را پس از خرید کالا به صورت اقساطی به قسطا پرداخت کرد.

به این ترتیب قسطا توانسته است در جهت افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه که توانایی پرداخت نقدی هزینه‌های مالی خود را ندارند، گامی مؤثر بردارد. ویژگی منحصربه‌فرد قسطا که آن را از سایر پلتفرم‌های حوزه لندتک متمایز می‌کند، این است که افراد برای بهره‌مندی از خدمات قسطا نیاز به ارائه ضامن ندارند و تنها با اعتبار خود، از قسطا اعتبار دریافت می‌کنند.

منبع قسطا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.