راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین، برنامه‌نویس جاوا استخدام می‌کند

شرکت دانش‌بنیان داتین، به‌عنوان شرکتی پیشرو در حوزه تولید نرم‌افزار و راهکارهای مالی، بانکی و بیمه‌ای، فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی از سراسر ایران برنامه‌نویس جاوا جذب می‌کند.

طراحی و پیاده‌سازی نیاز مشتریان و بهبود سامانه‌های موجود، برای توسعه ویژگی‌های جدید از جمله وظایف فردی است که در این سمت شغلی به استخدام داتین درمی‌آید. تسلط بر مفاهیم شی‌گرایی، تسلط بر JavaSE، آشنایی با JavaEE و مفاهیم و تکنولوژی‌های توسعه بر بستر وب در جاوا و …. از جمله مهارت‌هایی است که می‌توان به آنها اشاره کرد. شرح کامل وظایف و مهارت‌های برنامه‌نویس جاوا را می‌توانید در جدول‌ زیر مشاهده کنید.

لازم به ذکر است، همکاری در این فرصت شغلی از سراسر ایران امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند فارغ از محل سکونت، رزومه خود را از طریق قسمت دعوت به همکاری سایت داتین ارسال کنند.

شرکت داتین، بزرگ‌ترین زیرمجموعه هلدینگ فناپ و با فلسفه وجودی توسعه فراگیری مالی است که راهکارهای جامع بانکی، مالی و بیمه ارائه می‌دهد و در حال حاضر، راهکارهای آن که با همکاری بیش از 900 سرمایه انسانی متخصص تولید شده در بانک‌ها، مؤسسات مالی، بیمه‌ها و سازمان‌های بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.