راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد استفاده‌کنندگان خدمات الکترونيکي بانک اقتصادنوين

تعداد استفاده کنندگان چهار خدمت الکترونيکي بانک اقتصادنوين نسبت به مدت مشابه سال 91 بيش از 15 درصد رشد کرد. تعداد کاربران خدمات تلفن‌بانک، اينترنت‌بانک، پيامک بانکي و موبايل بانک اقتصادنوين در پايان خرداد از مرز 2 ميليون و 331 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران اين چهار خدمت در پايان خرداد سال 1391 بيش از 15 درصد رشد نشان مي‌دهد.

تعداد خودپردازهاي فعال بانک اقتصادنوين در پايان خرداد به 832 دستگاه رسيد که با توجه به تعداد شعب اين بانک، بخش عمده‌اي از اين دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوين مستقر است و خدمات متنوعي به دارندگان کارت‌های شبکه شتاب ارايه مي‌کند. در حال حاضر 266 شعبه فعال بانک اقتصادنوين در سراسر کشور خدمات نخستين بانک خصوصي کشور را ارايه مي‌کنند.

بانک اقتصادنوين به منظور کاهش لزوم مراجعه مشتريان به شعب، توسعه خدمات بانکداري الکترونيکي را در دستور کار قرار داده به طوري كه مشتريان اين بانک مي‌توانند با بهره‌مندي از اين خدمات در تمام ساعات شبانه‌روز نيازهاي بانکي خود را بدون مراجعه به شعب اين بانک تامين کنند.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونيکي بانک اقتصادنوين مي‌توانند با مراجعه به يکي از شعب اين بانک در سراسر کشور نسبت به دريافت اين خدمات اقدام کنند ضمن اينکه کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين به شماره 48031000-021 نيز در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به سوالات کاربران هستند.

منبع: بانک اقتصادنوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.