راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه پرداخت الكترونيكی ماليات چه امکاناتی دارد؟ {عکس روز}

رئيس كل سازمان امور مالياتي كشور گفت: كاركرد نظام مالياتي با ايجاد نظام الكترونيكي و امكان پرداخت الكترونيكي ماليات ارتقا يافته است. علي عسكری، رئيس كل سازمان امور مالياتی كشور، با بيان اين كه پرداخت ماليات حقوق به صورت الكترونيكی از ديگر خدماتی است كه در نظام الكترونيكی مالياتی ارائه می‌شود، گفت: در كشور ما شركت‌های مختلف دولتی، خصوصی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دواير و موسسات مختلفی وجود دارند كه تا پيش از اين ملزم به ارائه ليست حقوق به صورت كاغذی، CD و دستی بودند ولی از اين پس اين امكان فراهم شده ليست حقوق را به صورت آنلاین (ON LINE) تكميل كرده و از طريق اينترنت به سازمان امور مالياتی ارائه دهند.

maliat-tax-way2pay-92-04-19

مهم ترين خدمتي كه از تير ماه امسال برای موديان فراهم شده امكان پرداخت ماليات به صورت اينترنتی است. همچنين از اين پس امكان ارائه صورت معاملات به صورت اينترنتی فراهم شده پس از تكميل، اين فرم‌ها را به صورت اينترنتی به سازمان امور مالياتی كشور ارسال كنند.

.

سامانه پرداخت الكترونيكی ماليات

با استفاده از امكانات سامانه پرداخت الكترونيكی ماليات موديان می‌توانند بدون مراجعه به واحدهای مالياتی و از طريق مراجعه به سامانه عمليات الكترونيكی سازمان امور مالياتی كشور به نشانی www.TAX.gov.ir نسبت به کارهای زیر اقدام نمايند.

• صدور قبوض پرداخت ماليات

• چاپ اين قبوض (در صورت تمايل مودی به پرداخت در شعب بانكی و يا استفاده از دستگاه‌های ATM)

• و يا پرداخت اينترنتی ماليات (بدون نياز به مراجعه به بانك و يا دستگاه‌های ATM)

• مشاهده فهرست و وضعيت قبوض مالياتي صادره و پرداختی

 براي عمليات تير ماه سال جاری و بعد از آن، موديان محترم مالياتی می‌توانند بدون هرگونه مراجعه به واحدهای مالياتی، نسبت به تسليم اظهارنامه مالياتی و پرداخت ماليات متعلقه از طريق الكترونيكی با مراجعه به سامانه عمليات الكترونيكی سازمان به نشانی www.TAX.gov.ir اقدام نمايند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر با شماره 35087 تماس بگیرید.

1 دیدگاه
  1. مددی می‌گوید

    سلام :
    لطف کنید فونت برنامه را درشتر بنویسید چشمامون کور شد مطالب خوانده نمی شودی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.