راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تمرکز ایران کیش بر روی تعاملات گسترده با بانک‌ها

به گفته علی کشوری شاد عضو هیئت‌مدیره ایران کیش، تراکنش‌های ایران کیش به دلیل مبلغ بالای تراکنش‌ها به‌جای تعداد تراکنش‌ها مورد استقبال بانک‌هاست.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، کشوری درمورد تعامل بانک‌ها با ایران‌کیش تصریح کرد: «شکل تراکنش‌های ایران کیش مورد استقبال بانک‌هاست. چراکه شاخص‌های مناسبی از این بابت دارد که برای بانک‌ها جذاب است، یکی ویژگی‌های آن مبلغ بالای تراکنش‌ها به‌جای تعداد تراکنش‌هاست که هزینه‌های بانک را کاهش می‌دهد.»

کشوری شاد ادامه‌داد: «در کنار این نیز ایران کیش همواره از حمایت بانک تجارت برخوردار بوده است. این شرکت خودش هم جزو شرکت‌های بزرگ پرداخت به شمار می‌آید و ازاین‌حیث هم دارای اعتبار است.»

او در خصوص طرح زمرد بانک تجارت اظهار کرد: «طرح زمرد یک زیست‌بوم هویت دیجیتال بانک تجارت است که خدمات بانکداری دیجیتال مخصوصاً در حوزه مشتریان خرد در آن پیاده‌سازی می‌شود. دراین طرح که ایران کیش آن را اجرایی کرده از احراز هویت دیجیتال و سایر فرایندها و فناوری‌های به‌روز استفاده می‌شود.»

او در پایان درباره سهامداران خرد این شرکت نیز گفت: «ما به‌عنوان هیئت‌مدیره در شرکت هیچ‌گاه سهامداران خرد را نادیده نگرفتیم، سعی کردیم سودآوری پروژه‌ها تضمین شده باشد و حق سهامدار جزء، همیشه حفظ شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.