راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت راهکاران نوآوران آتی (اینگرو) دانش بنیان شد

شرکت راهکاران نوآوران آتی (سهامی خاص) با نام تجاری اینگرو (inGrow) طبق «قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات»، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و داده‌ها به‌صورت شرکت دانش بنیان تائید شد.

شرکت راهكاران نوآوران آتی به عنوان یک شرکت دانش بنیان، از حضور متخصصان در حوزه علوم داده‌ها استقبال می‌کند تا اینگرو را خانه خود بدانند و در این مجموعه بین‌المللی استارت‌آپی نقش‌آفرینی کنند.

شرکت راهكاران نوآوران آتی  در سال ۱٣٩٦  با هدف حل مسائل پیچیده‌‌ در زمینه جمع‌آوری، استريم، ذخیره‌سازی و تحلیل‌ بلادرنگ داده‌ها و ارائه راهکارهایی براي آناليز محصول، بازاريابي، مانيتورينگ، اينترنت اشيا و خدمات نوآورانه به کسب‌و‌کارها شکل گرفت. چشم‌انداز این شرکت تمركز بر داده‌هاست.

اینگرو با اعتقاد به اینکه پلتفرم‌ها بازیگر اصلی انقلاب صنعتی چهارم خواهند بود و با علم به اینکه آینده تکنولوژی در دست حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، داده‌های حجیم و … خواهد بود، پلتفرمی را ایجاد کرده‌ که بتواند در کنار بازیگران اصلی حوزه‌های استارت‌آپی و سازمانی باشد.

هدف اینگرو این است که تیم‌های توسعه و استارت‌آپ با استفاده از پلتفرم اینگرو دیگر دغدغه جمع‌آوری بلادرنگ و پردازش پرسرعت و کارایی بالای داده‌های خود را نداشته باشند و این وظیفه را به اینگرو بسپارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.