راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سوشیانت 1400، سوشیانتی با هویت بصری و فرهنگ‌سازمانی جدید

هلدینگ سوشیانـت در سال ۱۳۹۲ باهدف خلق و ایجاد بسترهای موردنیاز اکوسیستم فین‌تک تأسیس شد. هدف سوشیانت ایجاد تغییرات و خلق بسترهایی بود که فرایندها در اکوسیستم فین‌تک و بازارهای مالی را آسان‌تر کند، از همین رو سوشیانت با برنامه‌ریزی خود بر اساس کار گروهی و ترسیم چشم‌اندازی رو به آینده کار خود را ادامه داد.

پیشرفت و خلق ارزش از برنامه‌های اصلی هلدینگ سوشیانت هست، بر همین اساس این گروه خلاق روزبه‌روز به اهداف و چشم‌اندازهای ترسیم‌شده خود نزدیک‌تر می‌شود. سوشیانت با تکیه‌بر شعار «تکنولوژی فرهنگ ما است و فرهنگ ما تکنولوژی است» همواره تلاش کرده مجموعه‌ای پویا و روزآمد باشد.

علیرضا جعفرخانی، مدیر مارکتینگ سوشیانت در گفت‌وگو با راه پرداخت درباره این ریبرندینگ گفت : «سوشیانت تا قبل از این یک شرکت تکنولوژی بود که به‌صورت کاملاً مستقیم با یک تک‌محصول به شریک تجاری اصلی خود که کارگزاری فارابی است، ارائه خدمت می‌کرد. در این همکاری نرم‌افزارهای فارابیکسو و موبیکسو به‌عنوان دو پلتفرم قابل‌اعتماد و معتبر ارائه شدند. در این ‌بین با اضافه ‌شدن استارت‌آپ‌ها، سوشیانت به یک هلدینگ تبدیل‌شده است. هلدینگی که اکوسیستم خود را دارد و بازیگران این اکوسیستم هرکدام پازل این اکوسیستم را تکمیل می‌کنند. استارت‌آپ‌هایی ازجمله صد تحلیل، جیبی‌مو و سودینو ازاین‌قبیل هستند. این استارت‌آپ‌ها با حمایت سوشیانت مشغول به کار شدند و در حال حاضر هم مشغول به ادامه فعالیت‌های خود هستند. حدود ۸ سال سوشیانت با یک لوگوی قدیمی به کار خود ادامه می‌داد؛ افزایش و توسعه فعالیت‌های سوشیانت و تبدیل‌شدن آن به یک هلدینگ باعث شد تصمیم به تغییر نگرش، تغییر فرهنگ و در نهایت تغییر هویت بصری بگیریم. در نهایت تصمیم بر این شد که استراتژی تمایز که از دیرباز بر آن اعتقاد داشتیم را به نمایش بگذاریم.»

جعفر خانی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: «ما به دنبال آن بودیم که با تغییر هویت بصری سوشیانت، تغییر نگرش و تغییر تفکر مجموعه که حرکت به سمت یک شرکت اجایل و پروداکت محور است را ترویج دهیم.»

جعفرخانی در ادامه مبحث ریبرندینگ افزود: «بحث پلتفرم بودن سوشیانت همیشه برای ما مطرح بوده است. سوشیانت علاوه بر اینکه ترکیبی از دو واژه سوشیال و نتورک است، معنی رهایی بخشی در ادبیات و تاریخ کهن کشور نیز برای ما موردتوجه است. از همین رو در لوگوی جدید دو انسان از دو طرف یک پلتفرم را نشان می‌دهد.»

از ابتدای زمستان سال جاری در مجموعه سوشیانت به شکل داخلی ریبرندینگ انجام‌شده و در آستانه سال ۱۴۰۰ به شکل عمومی انجام می‌شود. مدیرمارکتینگ سوشیانت معتقد است: «سال ۱۴۰۰، سال سوشیانت و سوشیانتی‌ها خواهد بود و در این سال برنامه‌ریزی‌های ما تحقق عملیاتی پیدا خواهند کرد.»

همچنین علاقه‌مندان می‌توانید برای مشاهده داستان برندینگ سوشیانت به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.