راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صعود یک پله‌ای شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در شاخص مبلغ تراکنش و کسب جایگاه ششم صنعت

بر اساس شصت و هشتمین گزارش اقتصادی شاپرک، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانسته است در شاخص مبلغ تراکنش با پیشی گرفتن از شرکت آسان پرداخت (آپ)، یک پله جایگاه خود را ارتقا دهد و به رتبه ششم صنعت در این شاخص دست یابد.

این در حالیست که در آبان ماه نیز شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانسته بود با کسب سهم بازار ۷/۱۱ درصدی از شرکت فن آوا عبور کند و رتبه هفتم را از آن خود کند. گزارش بهمن ماه شاپرک نیز نشان می‌دهد این شرکت همچنان در مسیر افزایش سهم بازار قرار دارد و با رشد ۱۱/۸ درصدی نسبت به آبان ماه، ۷/۵۹ درصد سهم بازار از شاخص تراکنش را به خود اختصاص داده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگرچه رتبه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در شاخص تعداد تراکنش نسبت به مدت مشابه سال 98 تغییری نداشته و همچنان در جایگاه هفتم قرار دارد اما توانسته با رشد 30 درصدی، سهم بازار ۴/۷۸ درصدی خود را به سهم بازار ۶/۲۴ درصدی افزایش دهد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد که در سال 1384 به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد به عاملیت از بانک پاسارگاد و با مسئولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک، آغاز به کار کرده است هم‌اکنون در هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند و قصد دارد با حفظ استانداردهای بین‌المللی خدمات پرداخت الکترونیک و خلق ارزش، در افق سال 1404، ‌جز سه بازیگر اصلی صنعت خدمات پرداخت الکترونیک کشور باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.