راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین جلسه شورای مرکزی دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد

نظام‌الدین خوارزمی به‌اتفاق آرا، به‌عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به طور موقت انتخاب شد.

با برگزاری هیئت عمومی سالانه صنف و انتخاب اعضای شورای مرکزی دوره ششم، اولین نشست شورای مرکزی، با درخواست 19 نفر از اعضا این شورا، روز سه‌شنبه 12 اسفند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، تعدادی از اعضای شورای مرکزی با ارسال نامه پیشنهاد کردند، نظام‌الدین خوارزمی از اعضای منتخب رای اول انتخابات شورای مرکزی، تا انتخاب سه گزینه پیشنهادی رئیس سازمان جهت معرفی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان رئیس شورای مرکزی انتخاب و اعضای هیئت‌رئیسه نیز طبق برنامه در جلسات بعدی تعیین شوند.

در نامه‌های مذکور ضمن تشکر از محمد باقر اثنی عشری رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، آمده بود:

مهم‌ترین موفقیت هر سازمان در گرو برنامه‌ریزی، اقدام، پایش و تلاش مستمر است و بی‌شک این تلاش‌ها برای تشکیلات مردم نهادی همچون سازمان، نیازمند کوشش‌های مضاعف و همکاری بیشتر همگان است. در همین راستا اعضای منتخب این دوره با عزمی راسخ و به پشتوانه این اعتماد تمام تلاش خود را جهت رفع موانع، ایجاد فرصت‌های جدید و ارتقاء جایگاه نصر به کار‌ خواهد گرفت.

بی‌شک انتخاب رئیس و اعضای هیئت‌رئیسهٔ منسجم، هماهنگ و با تفکر و بینش تعالی صنفی و سازمانی از تصمیمات مهم و هوشمندانه است که عملکرد و جایگاه سه ساله سازمان، تحت‌الشعاع آن است .

در دوره جدید نیز همچون گذشته سعی بر آن است با بررسی همه‌جانبه، انتخابی اصلح برای انتخاب گزینه پیشنهادی ریاست سازمان به‌کار ببندیم که این مهم نیازمند شناخت برنامه‌ها و رویکرد کاندیداها می‌باشد، به همین دلیل، انجام این انتخاب طی اولین جلسه شورای مرکزی به علت عدم کاندیداتوری قبلی نیازمند تدبیر و اتخاذ تصمیم طی جلسات آینده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.