راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تخفیفان از خدمات «بازگشت وجه نقد» خود رونمایی کرد / با خرید حضوری وجه نقد دریافت کنید

پس از ماه‌ها تلاش و ایجاد بستر مناسب، تخفیفان امروز از پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد خود رونمایی کرد. تخفیفان که پیش‌ازاین با راه‌اندازی سرویس «پول‌تو» به کاربران این امکان را می‌داد تا در زمان خرید آنلاین بخشی از مبلغ پرداختیشان را به کیف پول خود در تخفیفان منتقل کنند، اکنون با رونمایی از این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان خرید حضوری هم درصدی از مبلغ پرداختی را در کیف پول خود شارژ، و بعد به‌حساب بانکیشان منتقل کنند.

این سرویس در حال حاضر در بیش از 10000 فروشگاه در سطح کشور فعال است و می‌توان با مراجعه به هرکدام از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، رفاه، یاران دریان، جانبو، مایلی و هایپر فمیلی از این خدمات استفاده کرد. سرویس بازگشت وجه نقد در آینده‌ای بسیار نزدیک در سایر فروشگاه‌های بزرگ و معتبر کشور هم فعال می‌شود. 

نازنین دانشور، بنیان‌گذار و مدیرعامل تخفیفان درباره پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد گفت:‌ «ما از همان روز اول در تخفیفان، چشم‌انداز خرید هوشمندانه توسط مردم را دنبال کردیم. برای رسیدن به این هدف، علاوه بر وجود تنوع محصولات و خدمات، مردم باید قبل از خرید، به اطلاعات کاملی درباره خرید خود دسترسی داشته باشند تا در نهایت با قیمت بسیار مناسب خرید خود را نهایی کنند.»

او اضافه کرد: «در کنار این هدف، ما سعی کردیم به صاحبان کسب‌وکار کمک کنیم تا از ظرفیت کامل کسب‌وکار خود استفاده کنند. در انتهای سال 98 با شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن در کسب‌و کار‌ها، ما به اهداف خود سرعت بیشتری دادیم و سرویس پول‌تو را برای خریدهای آنلاین راه انداختیم. حالا تیم تخفیفان و نت برگ به‌عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در اکوسیستم استارت‌اپی کشور توانسته در کم‌ترین زمان، این سرویس را برای خرید حضوری هم فعال کند.»

او اعلام کرد: «برنامه ما در حال حاضر تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین پلتفرم ارائه‌کننده خدمات بازگشت وجه به فروشگاه‌های سراسر کشور، و ارائه خدمات بهتر و بیشتر برای مدیریت کسب‌وکارها است.»


سرویس بازگشت وجه نقد چیست و چگونه کار می‌کند؟


تصور کنید قصد خرید اول ماه خانه را دارید. در حالت عادی با خرید از یک فروشگاه، مبلغ کامل اقلام خریداری شده را پرداخت و با بیرون رفتن از فروشگاه‌ همه‌چیز تمام می‌شود. اما زمانی که از سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان استفاده می‌کنید، پس از پرداخت کامل وجه، بخشی از مبلغ پرداختی در کیف پول شما در تخفیفان شارژ می‌شود و بعدا این مبلغ را می‌توانید به حساب بانکی خود واریز کنید.

نرخ بازگشت وجه در هر فروشگاه متفاوت است. اما نتیجه نهایی یک‌سان است، پولی که در غیر این‌صورت خرج کرده بودید و نمی‌توانستید پس‌انداز کنید را به‌صورت پاداش نقدی از تخفیفان دریافت خواهید کرد.


چطور باید از این سرویس استفاده کرد؟


برای استفاده از این سرویس نیازی به تغییر در نحوه خرید نیست. تنها لازم است یک‌بار اپلیکیشن تخفیفان را دانلود کرده و ضمن ایجاد حساب کاربری، در قسمت بازگشت وجه، شماره کارت بانکی خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید باید در زمان پرداخت از دستگاه کارت خوانی استفاده کنید که از تخفیفان پشتیبانی می‌کند.


استفاده از سرویس بازگشت وجه نقد چه مزایایی دارد؟


این سرویس به مشتریان کمک می‌کند تا از خریدهای خود درآمد داشته باشند. استفاده از سرویس بازگشت وجه نقد کاملاً رایگان است و برای استفاده از این سرویس حتی یک ریال هم از مشتری گرفته نخواهد شد. همچنین این سرویس برخلاف سایر سرویس‌های مشتری‌مدار، مستقیم‌تر، واقعی‌تر و قابل‌اعتمادتر است. علاوه بر این شما با استفاده از این خدمات همیشه در حال صرفه‌جویی و پس‌انداز هستید.

علاقه‌مندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن تخفیفان و ثبت کارت بانکی خود، از این خدمات استفاده کنند.

1 دیدگاه
  1. زهرا دهقان می‌گوید

    سلام
    چند روزی هست برای من پیام تخفیفان میاد با این متن : تراکنش کاربر تخفیفان از طریق سرویس بازگشت وجه (پولِ‌تو حضوری) با موفقیت انجام شد.
    دفعات خرید مشتری از فروشگاه شما: 1 بار

    جزئیات تراکنش:
    مبلغ تراکنش: 41,468 تومان
    تاریخ و ساعت تراکنش: 1401/03/14, 22:49
    شماره مرجع: 824248324979

    میشه توضیح بدید که چی هست و شماره من رو از کجا دریافت کرده من که فروشگاه ندارم!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.