راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیران دیجیتال و اکوسیستم همراز بیمه رازی / لزوم توسعه و تقویت شبکه فروش بیمه رازی از طریق ابزارهای دیجیتال

برای تغییراتی که در زمینه تحول دیجیتال در حال رخ دادن است نیاز به همکاری مداوم و استفاده از ایده‌های جدید است. تیم توسعه کسب‌وکار دیجیتال بیمه رازی در تعامل با واحدهای مختلف ستادی شعب، درصدد این است افراد خلاق و نوآور را که در حوزه‌های کسب‌وکار دیجیتال ایده دارند و فعالیت می‌کنند را شناسایی کند.

به گزارش راه پرداخت،‌ بیمه رازی در سومین گفت‌وگوی خود با مدیران دیجیتال بیمه رازی به سراغ جواد امیرپور، مدیر شعبه آیت‌الله کاشانی بیمه رازی که در ماه‌های اخیر تلاش‌های خوبی را برای همراه کردن شبکه فروش تحت سرپرستی برای فعالیت در اکوسیستم همراز انجام داده است رفته و در خصوص فعالیت‌های او و برنامه‌هایش برای آینده گفت‌وگو کرده است.

مدیر شعبه غرب بیمه رازی نزدیک به ۱۵ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه را دارد و از سال ۹۲ با شرکت بیمه رازی همکاری خود را آغاز کرده است. او در خصوص اقداماتی که برای ترغیب و حمایت شبکه فروش در این راستا انجام داده است گفت: «حرکت صنعت به‌سوی توسعه ابزارهای دیجیتال جهت خدمات غیرحضوری و برخط مشتریان پیش می‌رود که این آینده حتمی و پیش روی ما است درواقع آینده‌ای پیش روست که در آن شبکه فروش بیمه سنتی سهمی از بازار نخواهد داشت و درک این موضوع از سوی نماینده‌های آینده‌نگر ضروری است.»

امیرپور در ادامه افزود: «آنچه به‌عنوان یک مدیر من وظیفه خودم می‌دانم، تصور چشم‌انداز آینده برای نمایندگانم است. اگر چشم‌انداز به‌درستی تصور بشود و به‌صورت مرتب برای نماینده‌ها تداعی بشود انگیزه درونی شکل می‌گیرد. از جمله اقداماتی که ما در شعبه غرب بیمه رازی جهت ترغیب فروش بیمه در بستر همراز انجام دادیم، ایجاد تحرک، انگیزه و نشاط و برگزاری جلسات راهنمایی و پشتیبانی توسط کلیه همکاران در شعبه بوده است. همچنین در شعبه کاشانی شخصی از همکاران را به‌عنوان لیدر انتخاب کردیم که نظارت و رصد لحظه‌ای برای دسترسی بهتر به نتایج داشته باشد.»

مدیر شعبه غرب بیمه رازی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای ترغیب نمایندگان برای استفاده از خدمات دیجیتالی بر روی اکوسیستم همراز دارد، تصریح کرد: «اکوسیستم همراز امروزه طلایه‌دار حرکت دیجیتال در بیمه رازی است. وقتی نمایندگان این توسعه و مزیت را لمس می‌کنند ناخودآگاه به سمت استفاده از آن ترغیب می‌شوند. ما همواره این مزیت را به نمایندگان یادآوری می‌کنیم. همچنین با توجه به نتایج خوبی که داشتیم سعی بر این داریم فروش در این مسیر را ادامه دهیم و با توجه به سرعت عمل و سادگی صدور که اکوسیستم همراز دارد انشالله در آینده فروشمان را گسترده‌تر می‌کنیم.»

او در خصوص بازخورد نمایندگان نسبت به خدمات همراز و میزان استفاده از خدمات آن در ادامه گفت: «با راه‌اندازی اکوسیستم همراز همگرایی و درک مشترکی بین شرکت و نماینده‌ها به وجود آمده است و با استقبال خوب نماینده‌ها نیز مواجه شدیم. در واقع در فضای موجود جامعه این یک نیاز بود و در این خصوص جشنواره فروش رازمان یک نقطه شروع بوده است. افزایش همگرایی و تقویت و درک مشترک از خدمات دیجیتال با توجه به نیازهای جامعه و مشتریان یک هدف اصلی است که برای تبیین اهداف و راهکارهای آتی در خصوص خدمات دیجیتال، اقداماتی صورت گرفته است.»

امیرپور درباره اینکه چه ظرفیت‌هایی در همراز به عنوان دستیار دیجیتال شبکه فروش وجود دارد نیز تأکید کرد: «بررسی و آنالیز دیجیتال مارکتنیگ باید به‌صورت مداوم و هدفمند وجود داشته باشد. با شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه و نیازهای جدید مشتریان، بازار، نمایندگان و دسترسی به صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای باید نسبت به به‌روزرسانی برنامه اقدام بشود. سامانه همراز یک نوزاد تازه متولد شده و نوپا بیمه رازی است که نیاز به زیرساخت‌های مناسب، جدید، خلاقانه و کاربرپسند جهت توسعه شبکه فروش دارد و می‌بایست با انتخاب درست استراتژی و همکاری و تعامل مناسب با مدیران و نماینده‌ها و کاربران تیم آی تی نسبت به ارتقا سامانه اقدام بشود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.