راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فعالیت خودروهای تبلیغاتی جشنواره «قدردانم» فام مقابل شعب بانک ملل و سطح شهر

خودروهای تبلیغاتی جشنواره مسئولیت اجتماعی نرم‌افزار فام با عنوان «قدردانم» در سطح شهر و مقابل شعب موسسه اعتباری ملل جهت معرفی و نصب نرم‌افزار جامع پرداخت فام، فعالیت خود را شروع و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر، با اعطای شاخه گل به هم‌وطنان، آن‌ها را با این نرم‌افزار آشنا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل، یکی از امکانات جدید در نرم‌افزار فام که در جشنواره «قدردانم» رونمایی شد، قابلیت «دستیار صوتی» است که با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند بدون نیاز به لمس صفحه تلفن همراه خود، دستورات صوتی را اجرا و نیازمندی‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند، با این ویژگی دیگر نیازی به کلیک بر روی امکانات نرم‌افزار فام نیست و فقط با دستورات صوتی درخواست‌ها انجام می‌پذیرد.

جشنواره فام با عنوان «قدردانم» به مناسبت رویدادهای مهمی همچون ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، اعیاد شعبانیه و در آستانه یک­سالگی زحمات کادر درمان در حال برگزاری است، شرکت‌کنندگان با شرکت در یک بازی به شکل جدول کلمات متقاطع سه صفت بارز این شخصیت‌های نیکو را تشخیص داده و با تشخیص هر صفت 20 امتیاز و با انجام هر تراکنش در فام 10 امتیاز قرعه کشی دریافت خواهند کرد. جوایز این جشنواره شامل:

  • یک جایزه 50 میلیون تومانی
  • سه عدد گوشی هوشمند
  • سه عدد ساعت هوشمند

کاربران می‌توانند تا هر زمان که سه صفت را درست تشخیص دهند در بازی شرکت کنند و پس از کسب امتیازات کامل، با نصب نرم‌افزار فام (پویانگار ملل) از امتیازات کسب شده برای شرکت در قرعه کشی بهره‌مند شوند.

نرم‌افزار فام، از جامع‌ترین نرم‌افزارهای پرداخت کشور محسوب شده که در نسخه جدید از ویژگی‌های متمایز و برجسته خود نظیر دستیار صوتی رونمایی کرده است که در نوع خود در میان نرم‌افزارهای پرداخت کشور بی‌نظیر است. این جشنواره تا روز 21 اسفند روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ادامه دارد و می‌توان با مراجعه به صفحه fampayment.com در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهره‌مند شد. قرعه‌کشی این جشنواره هفته آخر اسفند به صورت پخش زنده از اینستاگرام نرم‌افزار فام پخش خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به وبگاه رسمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) به آدرس https://fam724.ir مراجعه کرد.

منبع روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.