راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن تضمین‌چی منتشر شد

تضمین‌چی امن‌ترین راه خریدوفروش‌های آنلاین در ایران، نسخه جدید اپلیکیشن و نسخه پیشرو خود را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی تضمین‌چی، این اپلیکیشن که هم‌اکنون در مایکت و کافه بازار منتشر شده است شرایط خریدوفروش آنلاین با امنیت بالا را به شکلی فراهم می‌کند که کاربران در تمامی برنامه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانند خریدوفروش خود را با تضمین‌چی انجام دهند و گرفتار خریدوفروش‌های ناامن نشوند. تضمین‌چی اعتماد و امنیت را به فرآیند خریدوفروش‌های آنلاین اضافه کرده است.

تضمین‌چی نسخه ابتدایی خود را در پاییز ۱۳۹۹ منتشر کرد و توسعه آن را بر مبنای طراحی و راه‌اندازی سرویس پیامکی ۱۰۰۰۱۴ عملیاتی کرد. از طریق سامانه پیامکی و تیم پشتیبانی ۳۰ نفره تضمین‌چی، خریداران و فروشندگان می‌توانند تنها با ارسال عدد ۱ به این سامانه، تمامی خریدو فروش‌های آنلاین خود را در هر زمان و مکان با تضمین‌چی انجام داده و معامله آنلاین با امنیت بالا را تجربه کنند.

اکثر معاملات آنلاین بدون شناخت طرفین از یکدیگر صورت می‌گیرد پس خریدار ناگزیر است پول را برای شخصی ناشناس واریز ‌کند و هیچ تضمینی برای دریافت کالا ندارد.

برای فروشنده هم تضمینی وجود ندارد که پس از ارسال کالا، مبلغ آن را دریافت کند و در عین حال هر دو طرف یعنی خریدار و فروشنده ممکن است در دام کلاهبرداران اینترنتی و یا حملات فیشینگ قرار گیرند. در اینجا تضمین‌چی به میدان می‌آید و مبلغ کالا را در حساب فروشنده (حساب امانی) که قبلا ایجاد شده، نزد خود نگه می‌دارد تا کالا به دست خریدار برسد. زمانی که کالا بر اساس شرایط توافق شده به دست خریدار رسید، پول در حساب فروشنده نزد تضمین‌چی آزاد و قابل برداشت می‌شود.

زمانی که فروشنده بدون تضمین دریافت مبلغ و یا خریدار بدون تضمینِ دریافت کالا، در معاملات آنلاین اقدام به خرید و فروش می‎کنند، این معامله یک فرآیند ناامن است.

انواع کلاهبرداری و حملات اینترنتی در شرایط امروز، ریسک‌هایی از قبیل از دست رفتن اطلاعات ارزشمند شما، خیانت در امانت و یا حتی دزدی از کارت‌های بانکی را به همراه دارد و خریداران و فروشندگان در فضای آنلاین نزدیک‌ترین و راحت‌ترین هدف برای اینگونه حملات و کلاهبرداری‌ها هستند. هرگونه معاملات آنلاین به صورت تضمین نشده چه از طرف خریدار و چه از طرف فروشنده، راه را برای ورود کلاهبرداران هموار می‌کند.

یکی دیگر از سرویس‌های منحصر به فرد تضمین‌چی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در زمان حمل و ارسال کالا و محصولات، همکاری با پست جمهوری اسلامی ایران است که تمامی مرسولات را تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌دهد. تضمین‌چی تا کنون اقدام به راه‌اندازی چهار باجه پستی فعال در شهرهای تهران، بندرعباس و رشت کرده و تعداد دیگری از باجه‌های پستی را طی ماه‌های آتی راه‌اندازی خواهد کرد.

نسخه iOS اپلیکیشن تضمین‌چی را از اینجا دانلود کنید.

منبع روابط عمومی تضمین‌چی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.