راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«دارا» و «سککوک» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / عبور از موانع و پیچیدگی‌های اعطای تسهیلات و کارت‌های اعتباری

تفاهم‌نامه همکاری میان «دارا» و «سککوک» برای رفع دغدغه بسیاری از سازمان‌ها جهت ارائه خدمات به پرسنل خود و همچنین توسعه شبکه پذیرندگی و کمک به رونق کسب‌وکارها، به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دارا، این شرکت در راستای توسعه همکاری‌های خود با اکوسیستم مالی و بانکی کشور و ارائه خدمات بهتر به همراهان خود، با شرکت سکوی کسب‌وکار الکترونیک «سککوک» تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه باهدف گسترش توان پذیرندگی دارا و سککوک، اجرای بانکداری راستین و اخذ تسهیلات بانکی است که می‌تواند در شرایط اقتصادی امروز، راهکاری مناسب برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها باشد. از طرف دیگر پذیرندگانی که با این دو شرکت در تعامل و همکاری هستند و دغدغه کسب‌وکار خود را دارند امیدوار به افزایش فروش و رونق کسب‌وکار خود هستند.

نوید رجایی‌پور، مدیرعامل دارا با بیان این مطلب که رسالت بانک ملی توسعه خدمات بانکداری نوین بوده و سککوک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مجریان این طرح‌ها نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: «سککوک جایگاه خود را میان کسب‌وکارها و اکوسیستم مالی کشور، به‌عنوان تسهیلگر تأمین مالی زنجیره ارزش تعریف کرده و دارا به‌عنوان یک راهکار نوآورانه مالی و اعتباری به تسریع ارائه این خدمات می‌تواند کمک کند.»

او ادامه داد: «از طرف دیگر، دارا مدل کسب‌وکار نوآورانه‌ای دارد که بخشی از آن می‌تواند به تحول و نوآوری در سیستم بانکی و بانکداری سنتی یاری برساند و این تفاهم‌نامه می‌تواند اتفاقات مثبتی را در این راه رقم بزند. از طرف دیگر این ارتباط می‌تواند اقداماتی مانند تأمین منابع هوشمند برای ارائه تسهیلات به سازمان‌ها، مدل‌های جدید جذب و افزایش سرمایه و ایجاد خدمات جدید با نگاه به ارزش‌های افزوده مشترک را به همراه داشته باشد.»

مدیرعامل دارا درباره نتیجه این تفاهم‌نامه در آینده نیز بیان کرد: «بانک عامل ما در طرح دارا، بانک ملی است و این تفاهم‌نامه می‌تواند منابعی را که بانک، در اختیار سرویس‌های جدید خود قرار می‌دهد مدیریت کرده و از حالت تسهیلات سنتی خارج کند. همچنین در مدرن کردن ارائه خدمات بانکداری به‌خصوص در لایه تسهیلات و اعتبارات، حرکت مشترک ما و سککوک می‌تواند منجر به یک نوآوری شود که عدم حضور در شعب، عدم فرآیندهای پیچیده در تسهیلات و کارت‌های اعتباری، می‌تواند مدل جدیدی را در بانکداری رقم بزند.»

منبع روابط عمومی دارا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.