راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نظرسنجی ویژه‌نامه نوروزی مجله اینشورتک

شبکه نوآفرینی پلنت قصد دارد به بهانه ورود به قرن جدید در شماره ویژه مجله اینشورتک که اسفندماه منتشر خواهد شد، به بررسی چشم‌انداز نوآوری در صنعت بیمه کشور بپردازد.

شبکه نوآفرینی پلنت یک زیرساخت منعطف و مجهز برای بازیگران صنعت بیمه است و تلاش می‌کند که راهکارهای نوآورانه‌ای به فعالان این صنعت ارائه دهد تا با تقویت صنعت بیمه و کاهش قیمت محصولات بیمه‌ای برای مشتریان، رضایت و آرامش جامعه را افزایش دهد. هدف پلنت به‌عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، آفرینش ایده‌ها، محصولات و خدماتی است که آینده صنعت ایران را متحول می‌کنند. این گزارش‌های ماهانه به‌عنوان یکی از ابزارهای آگاهی‌دهنده پلنت تلاش می‌کند اعضای کلیدی، متخصصان و گروه‌های فناور در صنعت بیمه را در کنار یکدیگر جمع کند.

در سلسله گزارش‌های ماهانه مجله اینشورتک، ترند‌های اینشورتک در دنیا، روند دیجیتالی شدن شرکت‌های بیمه‌، استارت‌آپ‌های اینشورتکی موفق و فرصت‌های موجود برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها فعال در صنعت بیمه که از معتبر‌ترین منابع داخلی و خارجی گردآوری شده‌اند بررسی می‌شود.

با توجه به نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال جاری، شبکه نوآفرینی پلنت تصمیم دارد تا طی نظرسنجی که در اختیار خبرگان صنعت بیمه و مالی ایران قرار می‌دهد، در شماره ویژه مجله اینشورتک چشم‌انداز نوآوری در صنعت بیمه کشور را بررسی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.