راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وزیر ارتباطات: فضای مجازی در خدمت عدالت فرهنگی قرار گرفت

محمد‌جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات پس از شنیدن گزارش برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹ از مدیرعامل و کارکنان شرکت ملی پست قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات، رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن ارائه گزارشی از روند همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: «با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت پست در طول 10 روز، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کتاب با رقمی بیش از ۶۲ میلیارد تومان فروخته شد و در طول این مدت ۴۴۰ هزار مرسوله کتاب به دست مخاطبان رسید.»

آذری جهرمی نیز با قدردانی از کارکنان شرکت ملی پست در برگزاری نمایشگاه کتاب، گفت: «چنین دستاوردی در طول عمر شرکت پست بی‌نظیر بود و فضای مجازی در خدمت عدالت فرهنگی قرار گرفت و باید ترافیک به وجود آمده در طول این نمایشگاه با استفاده از روش‌های خلاقانه و ظرفیت‌های هوشمندسازی در شبکه پستی ماندگار شود.»

او در ادامه توضیح داد: « برگزاری این نمایشگاه با استفاده از فضای مجازی و خدمات پهن باند چند ویژگی داشت. اول آنکه برای هفت هزار روستای کشور امکانات مساوی و عادلانه فراهم شد و روستائیان در سراسر کشور موفق شدند از این نمایشگاه خرید کنند. دوم آنکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۹۹ به «نمایشگاه همه مردم» تبدیل شد و همه علاقه‌مندان به‌صورت عادلانه خرید کردند. سوم آنکه در نمایشگاه امسال امکانات، مساوی برای همه ناشران فارغ از محل نشر و ضعف و قوت مالی، شهرستانی یا تهرانی بودن آن‌ها به وجود آمد و برخلاف نمایشگاه‌های فیزیکی سال‌های گذشته فضای عادلانه‌ای برای همه ناشران فراهم شد. چهارم آنکه برای نخستین‌بار یارانه فرهنگی عادلانه و به‌صورت شفاف به گروه‌هایی مثل دانشجویان تعلق گرفت.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.