راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فانوس از مرز 1 میلیون نصب عبور کرد

فانوس در سال جاری تمام تلاش خود را برای ارتقاء سطح رضایت کاربرانش به کار گرفت و با ارائه امکانات جدید و آپدیت‌های منظم، موفق شد در مجموع به بیش از یک میلیون نصب دست پیدا کند.

شما در اپلیکیشن فانوس می‌توانید حسابهای بانکی خودتان را تعریف کنید و در صورتی‌ که به نرم افزار اجازه دسترسی به پیامک‌های بانکی‌تان را بدهید، امکان ثبت خودکار دخل وخرج‌تان در این اپلیکیشن فراهم خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید مخارج و درآمدهایتان را دسته‌بندی کرده و به کمک گزارش‌های مفصل فانوس، متوجه عملکرد مالی‌تان شده و آن را مدیریت کنید.

فانوس چند ماهی است که امکان جالبی را نیز اضافه کرده که به شما دید بهتری از میزان هزینه‌هایتان نسبت به سایر کاربران می‌دهد. این امکان که عادت‌های مالی نام دارد، هر روز در یک بسته بندی، میزان هزینه شما را با میانگین کاربران فانوس مقایسه می‌کند و پیام‌های جالبی مبنی بر اینکه خوب پیش رفته‌اید یا وقت آن رسیده که ترمز خرج کردن‌تان را بکشید، به شما می دهد.

همچنین در اپلیکیشن فانوس شما می‌توانید با وارد کردن دارایی‌های ارزی، طلا، سکه و …. ارزش به‌روز کل دارایی‌های‌تان را مشاهده کنید.

تحلیل کدال بورس امکان جدید دیگری بود که امسال توسط فانوس ارائه شد و با توجه به ارائه رایگان چنین اطلاعاتی باید به زودی منتظر حرکت های بعدی فانوس در قلمرو بازار سرمایه نیز باشیم. فانوس که یکی از محصولات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به حساب می‌آید، برای کاربران اندرویدی محدودیتی نداشته و به تمامی حساب‌های بانکی سراسر کشور خدمات رایگان ارائه می دهد. در این اپلیکیشن، هر آنچه که هر کاربری برای مدیریت دارایی‌ها و دخل و خرجش نیاز دارد دیده شده و تعداد بیش از یک میلیون کاربری که از آن استفاده می‌کنند، گواه این مدعاست. فانوس را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.