راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهاردهمین شماره مجله اینشورتک با موضوع «برترین اینشورتک‌های دنیا در سال 2020 میلادی» منتشر شد

روزهای پایانی سال میلادی که می‌رسد رسم است که مؤسسات و شرکت‌های پژوهشی و تحقیقاتی فهرستی از برترین‌ها و بهترین‌های صنایع را معرفی کنند، همه آن‌هایی که به سبب میزان تأثیرگذاری یا مقیاس استفاده از رویکرد نوآوری و فناوری، گام بلندی در صنایع مختلف برداشته و راهکاری برجسته برای حل چالش‌های پیش رو ارائه داده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نوآفرینی پلنت، در صنعت بیمه نیز تعدادی از مؤسسات برجسته مالی مانند Accenture و PWC و … هرسال این وظیفه را انجام می‌دهند. در میان این مؤسسات، فهرستی که هرسال شرکت Oxbow Partners از برجسته‌ترین اینشورتک‌های سال ارائه می‌دهد دارای ویژگی‌های خاص خود است.  Oxbow Partners  شرکت مشاوره‌ای مستقر در لندن است که صرفاً به فعالان صنعت بیمه در سرتاسر دنیا خدمت می‌رساند.

مشتریان این شرکت مشهور مشاور بیمه‌ای از گروه شرکت‌های بیمه، بیمه‌های اتکایی، کارگزاران و سرمایه‌گذاران خصوصی هستند.  Oxbow Partners در زمینه توسعه محصول، عملیات اجرایی و فناوری‌های نوین به متقاضیان مشاوره می‌دهد. گستره فعالیت متنوع این شرکت با گروه‌های مختلف درگیر در صنعت بیمه نه فقط منجر به داشتن بینش و دیدگاهی منسجم در رابطه وضعیت صنعت بیمه شده بلکه اطلاعات و داده‌هایی پیوسته از فعالیت اینشورتک‌ها و استارت‌آپ‌ها در جغرافیای مختلف در اختیار آن قرار داده است. از این رو فهرست «25 اینشورتک برتر» Oxbow Partners در میان اهالی صنعت بیمه از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار است.

 در شماره چهاردهم مجله اینشورتک، رسانه رسمی شبکه نوآفرینی پلنت منتخبی از 10 اینشورتک برتر از فهرست برترین شرکت‌های معرفی‌شده از سوی Oxbow Partners معرفی شده‌اند. 

در این شماره از مجله اینشورتک می‌خوانیم: «سال 2020 میلادی برای شرکت‌های بیمه مقطعی حساس و دورانی پرمعنا بود، دورانی همراه با تغییر بازی میدان. در دوره‌ای که مردم به سبب ترس از کرونا هر‌گونه ارتباط فیزیکی را محدود کردند، شرکت‌های بیمه به اهمیت استفاده از قابلیت‌های دیجیتالی بیش از گذشته پی بردند، چنان‌که انتظار می‌رود در سال 2021 میلادی شاهد انقلابی بزرگ در همگرایی بیمه‌های سنتی با اینشورتک‌های جوان باشیم. همان رویکردی که در این مسیر پرچالش صنعت بیمه را در میانه میدان یاری داد و باعث شد تا اهالی بیمه به خلاف سایر صنایع در دوران کرونا با بهترین ترکیب وارد بازی شوند.»

نسخه مکتوب این مجله در شمارگان محدود چاپ می‌شود و تنها در دسترس مدیران شرکت‌های مختلف فعال در صنعت بیمه قرار می‌گیرد اما نسخه الکترونیکی آن به‌صورت فایل pdf روی وب‌سایت پلنت در دسترس خواهد بود.

هر نسخه از گزارش‌های ماهانه پلنت حامیان مختلفی دارد که در فرایند انتشار این گزارش‌ها در کنار پلنت بوده‌اند. بیمه دی، بیمه حافظ، بیمه سامان، بیمه زندگی باران، بیمه ملت، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، هلدینگ سرآمد، پژوهشکده بیمه، فینووا، پادیوم، بیمه رازی و بیمه تجارت نو حامیان نسخه سیزدهمین مجله پلنت بوده‌اند. در همین راستا پلنت در راستای هدف شبکه‌سازی بر پایه نوآوری از تمام بازیگران کلیدی صنعت بیمه دعوت می‌کند تا برای حمایت از انتشار این گزارش‌ها با آن‌ها همکاری کنند. علاقه‌مندان می‌تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۶۱۱۶۰۵۲ تماس بگیرند یا به نشانی hi@plannet.ir ایمیل ارسال کنند.

شبکه نوآفرینی پلنت یک زیرساخت منعطف و مجهز برای بازیگران صنعت بیمه است و تلاش می‌کند که راهکارهای نوآورانه‌ای به فعالان این صنعت ارائه دهد تا با تقویت صنعت بیمه و کاهش قیمت محصولات بیمه‌ای برای مشتریان، رضایت و آرامش جامعه را افزایش دهد. 

هدف پلنت به‌عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه، آفرینش ایده‌ها، محصولات و خدماتی است که آینده صنعت ایران را متحول می‌کنند. این گزارش‌های ماهانه به‌عنوان یکی از ابزارهای آگاهی‌دهنده پلنت تلاش می‌کند اعضای کلیدی، متخصصان و گروه‌های فناور در صنعت بیمه را در کنار یکدیگر جمع کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.