راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین شماره ماهنامه پیوست منتشر شد

peivast-mag-way2pay-92-03-27

ماهنامه پیوست درسومین شماره خود با دستمایه قراردادن تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اختلالات اخیر در اینترنت کشور از نامشخص بودن مسئولین حوادثی از این دست انتقاد کرده است.

این ماهنامه که از بیست و دوم خرداد سومین شماره خود را به روی دکه‌های پایتخت فرستاده است علاوه بر اختلالات اینترنت به مواضع و برنامه‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز پرداخته و در عین حال روایتی جدید از تاثیر وقایعی از این دست بر بازار فاوا ارایه داده است.

در کنار موضوعات سیاسی حوزه راهبری فناوری اطلاعات در شماره سوم پیوست می‌توان تحلیل‌هایی پیرامون گرایش جهانی کمپانی‌های بزرگ به استفاده از ابزارهای شخصی خود کارمندان، تحول فرهنگ شهرنشینی در سایه فناوری اطلاعات و تحلیلی از چند شرکت، مدیر و کسب و کار نوخاسته بازار آی‌تی کشور را خواند.

مهمترین وقایع گذشته و پیش روی فناوری جهان و ایران نیز بخشی از پیوست سوم را تشکیل می‌دهند که در یکصد و سی و دو صفحه تمام رنگی برای اولین بار به پیشخوان‌های فروش تهران فرستاده شده است. این ماهنامه حاصل همکاری جمعی از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با فعالین حوزه فاوای کشور است و شماره‌های پیشین آن را می‌توان در وبسایت این ماهنامه به ادرس www.peivast.com دریافت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.