راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرایط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان نصر تهران اعلام شد

تطابق کد ملی و شماره تلفن همراه براساس سامانه شاهکار، شرط شرکت در رای‌­گیری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان است.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه­‌ای استان تهران، مجمع‌عمومی عادی فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان نصر در تاریخ 1399/11/02 به دلیل شیوع کرونا، به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه برخط به نشانی vote.tehrannsr.org برگزار می‌‏شود.

اعضای دارای حق رای در شاخه شرکت‌ها تا ساعت 17 روز سه‌شنبه مورخ 1399/10/30، فرصت دارند با مراجعه به پورتال سازمان، گزینه نماینده جهت حضور در مجمع را انتخاب، و مشخصات او را که شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره‌تلفن همراه، روزنامه رسمی که موید مدیرعامل یا عضو هیئت‌مدیره بودن نماینده معرفی شده شرکت است را به همراه معرفی­‌نامه با مضمون «معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیئت‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران»، بارگذاری کنند.

نمایندگان معرفی شده برای مجمع‌عمومی عادی نوبت دوم مورخ 1399/08/29 می‌توانند (به شرط معتبر بودن مجوز فعالیت) در مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم نیز شرکت کنند.

شایان ذکر است جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم سازمان از ساعت 9:00 صبح روز پنج­‌شنبه در نشانی online.tehrannsr.org/asm99 و رای­‌گیری موارد مطرح شده در مجمع (به‌طور هم‌­زمان) در نشانی vote.tehrannsr.org برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.