راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز احداث مرکز تولید و نوآوری تسکا

تسکا به‌عنوان یکی از شرکت‌های‌ ارائه‌دهنده راهکارهای نوین فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیکی، خبر از آغاز احداث مرکز تولید و نوآوری این شرکت داده است. تسکا شرکتی دانش‌محور، جوان، خلاق، در مسیر رشد و شکوفایی است که به‌عنوان شریک تحول دیجیتال، کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط، کوچک را برای آینده دیجیتال همراهی می‌کند. این شرکت از مشتریان خود پشتیبانی می‌کند تا فناوری اطلاعات پیچیده آنها را ساده کرده و از طریق اجرای فناوری‌های مدرن، با ارائه راهکارهای نوین فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک، موفقیت تجاری خود را افزایش دهند.

ازجمله اصلی‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به مشاوره، طراحی و تامین تجهیزات پردازشی، ذخیره‌سازی، زیرساخت و امنیت اطلاعات، ارائه راهکارهای پشتیبان‌گیری و آرشیو اطلاعات، طراحی و اجرای ساختارهای مجازی و پشتیبانی مراکزداده، ۲۴ ساعت شبانه‌روز در ۳۶۵ روز سال اشاره کرد. تسکا به‌عنوان پرداخت‌یار تحت نظارت بانک مرکزی و شاپرک اقدام به ارائه راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک با نام تجاری پولام کرده و در این حوزه ارائه سرویس می‌کند.

تسکا به‌عنوان حامی ایده‌های نوین، با همکاری و حمایت رهبران فناوری دنیا، اقدام به راه‌اندازی مرکز داده هوشمند در قلب مرکز نوآوری تسکا کرده است تا علاوه بر ارائه و میزبانی سرویس‌های نوین امکان فراهم کردن بستر تحقیقاتی به جهت رشد و توسعه سرویس‌های استارت‌آپی را مهیا کند. در ادامه توضیحات فرزاد مقدم، بنیان‌گذار، مهدی آزادی، رئیس هیئت‌مدیره و محسن وثوقی مدیر فنی تسکا را درباره مرکز نوآوری این شرکت می‌خوانید.


ارائه نوع جدیدی از محیط کار


مرکز نوآوری تسکا ایجاد شده است تا راهکارهای هوشمند را برای صنایع هوشمند خلق کند، اکوسیستم‌هایی که به‌سرعت در حال رشد هستند، راهکارهایی همچون هوش داده (Data Intelligence)، فین‌تک (FinTech)، اینترنت اشیا (IoT) و مرکز داده هوشمند (Smart Data Center) را در بر گرفته است. فرزاد مقدم، بنیان‌گذار تسکا در این خصوص بیان کرد: «مرکز نوآوری تسکا نوع جدیدی از محیط کار را ارائه می‌دهد، یک تجربه منحصربه‌فرد برای افرادی با استعداد و جاه‌طلب که مشتاق‌اند مهارت‌ها و آینده خود را با موفقیت بسازند. این مکان برای افرادی است که مشتاق و علاقه‌مند به فناوری اطلاعات و جدیدترین فناوری‌ها هستند. ما در میان سایر زمینه‌ها برای متخصصان در زمینه برنامه‌نویسی، پشتیبانی نرم‌افزار و مدیریت پروژه، یک سری فرصت‌های هیجان‌انگیز داریم.»

فرزاد مقدم، بنیان‌گذار تسکا

مقدم ادامه داد: «چشم‌انداز ما توسعه افراد و توانایی‌های آنها برای تولید و ارائه ارزش به مشتریان است. ما اعتقاد داریم لازمه موفقیت تیم، حمایت از آن است، در اینجا افراد در یک فرهنگ باز و مشترک با یکدیگر همکاری می‌کنند. ما به شما کمک خواهیم کرد تا مهارت‌های خود را سریع بسازید، از برخی بهترین‌ها در صنعت بیاموزید و حرفه خود را بسازید. فضای باز، یک فرهنگ سریع و پویا، مجموعه‌ای متمرکز بر اشتراک دانش، راهنمایی و مربیگری، بخشی از ویژگی‌های این مرکز است.»

مهدی آزادی، رئیس هیئت‌مدیره تسکا نیز در خصوص این مرکز گفت:‌ «ازجمله عواملی که ایجاد مراکز نوآوری را به یک نیاز تبدیل کرده است، به وجود آمدن تغییرات سریع در فناوری‌های روز دنیا در جهت شتاب‌گیری در فضای دیجیتال امروزی است، نوآوری از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی به شمار می‌رود لذا مرکز نوآوری تسکا با ایده جذب خلاقیت‌ها و نوآوری‌های افراد جوان و خلاق در فضایی ایمن ایجاد شده‌ و با حرکت به سمت نوآوری باز (Open Innovation) به دنبال عرضه محصولی نوآورانه در حوزه‌های تخصصی است.»

مهدی آزادی، رئیس هیئت‌مدیره تسکا

طبق گفته‌های آزادی، ازجمله اهداف این مرکز می‌توان به ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و بستری برای رشد و پرورش ایده‌های نو مبتنی بر دانش، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌سازی محصولات، تولید فن‌آوری و خروج از مونتاژکاری، گسترش فناوری و ایجاد بستر تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف و تامین نیازها، رصد اتفاقات و پیشرفت‌های انجام‌شده اشاره کرد.

به گفته محسن وثوقی مدیر فنی تسکا، مرکز داده هوشمند تسکا به‌عنوان رکن اساسی توسعه پایدار در صنعت فناوری نقش مهمی را در شکل‌گیری و توسعه ایده‌های نوآورانه و خلاقانه ایفا خواهد کرد. «این مرکز با هدف حمایت از ایده‌های نوین و بر اساس بروزترین راهکارهای ارائه شده در راستای پاسخگویی به نیازهای روز افزون سرویس‌های موردنیاز طراحی شده است.»

محسن وثوقی مدیر فنی تسکا

تسکا به‌عنوان حامی ایده‌های نوین، با همکاری و حمایت رهبران فناوری دنیا، اقدام به راه‌اندازی مرکز داده هوشمند در قلب مرکز نوآوری تسکا کرده است تا علاوه بر ارائه و میزبانی سرویس‌های نوین امکان فراهم کردن بستر تحقیقاتی به جهت رشد و توسعه سرویس‌های استارت‌آپی را مهیا کند.

منبع روابط عمومی شرکت تسکا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.