راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپین نرم‌افزار پرداخت فام با هدف وفادارسازی مشتریان

نرم‌افزار «فام» که یکی از جامع‌ترین نرم‌افزارهای موبایلی در حوزه پرداخت در کشور به شمار می‌آید، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار که امسال با شب یلدا مقارن شده است از کمپین مناسبتی خود با هدف وفادارسازی مشتریان پرده‌برداری کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)،‌ در این کمپین به‌تمامی مشتریانی که از تاریخ 29 آذر لغایت 12 دی‌ماه 1399 در اپلیکیشن فام عضو شده و شارژ یا بسته اینترنتی خرید کنند به‌قیدقرعه یک دستگاه کنسول بازی PS4 تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است این کمپین نه‌تنها برای مشتریان جدید، بلکه برای مشتریان فعلی نیز قابل‌استفاده بوده و مشتری فعلی فام هم می‌تواند در بازه مذکور، حداقل یک تراکنش را ثبت کرده تا بتواند وارد قرعه‌کشی شود.

تنها با انجام یک تراکنش می‌توان وارد قرعه‌کشی شد، اما برای افزایش شانس برنده شدن بایستی تراکنش‌های بیشتری انجام داد و به‌ازای هر تراکنش بیشتر امتیاز بلافاصله از طریق اعلان ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است فام، به‌عنوان اپلیکیشن معتبر پرداخت، در حوزه‌های متنوع پرداخت نظیر: خرید بسته‌های اینترنت، کارت به کارت، شارژ، استعلام و پرداخت انواع قبوض و.. فعالیت می‌کند. جهت دریافت آخرین نسخه این نرم‌افزار می‌توان به وبگاه رسمی مؤسسه اعتباری ملل و یا وبگاه رسمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) مراجعه کرد.

1 دیدگاه
  1. مهدی عبدی می‌گوید

    کمک کنید رمز پویا بگیرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.