راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک کارآفرین و همراه اول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / توسعه نئوبانک و کیف پول در دستور کار

محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین و مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار،جهت همکاری در حوزه فناورانه و ارائه خدمات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری‌ تفاهم‌نامه سه ساله امضا کردند. طبق این تفاهم‌نامه، توسعه نئوبانک، مراودات API، کیف پول و پرداخت‌‌های خرد، Micro Finance و اعتبارسنجی مشتریان (Customer Credit) در دستور کار دو طرف قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در مراسم امضای تفاهم‌نامه، مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به فلسفه وجودی شرکت نگاه در بانک گفت: «این شرکت تأسیس شد تا بانک را در توسعه محصولاتش یاری رساند. از ابتدای تأسیس هلدینگ نگاه اولویت اصلی را بر همکاری با همراه اول به‌عنوان اپراتور فعال گذاشتیم و خوشحالیم که امروز با امضای این تفاهم‌نامه، همکاری‌ها وارد فاز جدیدی خواهد شد.باتوجه‌به این‌که حوزه فناوری رشد بسیار سریعی دارد، یکی از اولویت‌‌های اصلی بانک این است که در این بخش محصولات متنوعی را در حوزه بانکی ایجاد کند».

فرزین افزود: «همکاری با همراه اول را با کیف پول الکترونیکی آغاز کردیم ما نگاه ویژه‌ای به نئوبانک داریم و برنامه‌‌های توسعه‌ای بانک بر این بخش استوار شده است، قطعاً این همکاری فتح بابی برای همکاری‌های آتی خواهد بود و بعدازاین در بخش‌‌های مختلف، همکاری‌‌های گسترده‌تری را با همراه اول به پیش خواهیم برد.»

مهدی اخوان بهابادی گفت: «همکاری بین اپراتورها و بانک‌ها یکی از اتفاق‌‌های لازم و ضروری در دنیای امروز است و هر دو طرف در قبال هم نقش‌ قابل توجهی را ایفا می‌کنند. این همکاری‌ها می‌تواند خلأهای موجود در خدمات‌دهی که تاکنون وجود داشته را پوشش دهد.»

علی بقایی رئیس هیئت‌مدیره همراه اول نیز با ابراز امیدواری برای ادامه این همکاری‌‌های گفت: «با توجه به گسترش فناوری‌ها و آپ‌‌های مختلف، همکاری‌ اپراتورها و بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند برنامه‌‌های توسعه‌ای را سرعت بخشد.»

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، طرفین بر کیفیت روند اجرای تفاهم‌نامه حاضر نظارت خواهند داشت. دو شرکت نماینده اجرایی طرفین وظیفه دارند تا در پایان هر فصل گزارش مشترکی از کیفیت پیشرفت و اقدامات انجام شده در خصوص این تفاهم‌نامه را به مدیران عامل شرکت‌های متبوع خود ارائه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.