راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب امسال

امسال در نمایشگاه کتاب مانند سال‌های گذشته پرداخت الکترونیک حضور پررنگی داشت. از تبلیغات محیطی بادکنکی گرفته تا تراکنش‌هایی که در نمایشگاه انجام می‌شدند. سال گذشته مجری انحصاری پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب شرکت ایران کیش بود. اما امسال شرکت پرداخت الکترونیک سامان مجری انحصاری پرداخت الکترونیک در نمایشگاه بود.

 

از ایران کیش تا پرداخت الکترونیک سامان

شرکت پرداخت الکترونیک سامان نزدیک به 3000 دستگاه کارت‌خوان را در غرفه‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی نصب کرد.

این شرکت پس از تجربه نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان در نمایشگاه قرآن کریم در سال‌های 90 و 91، و نمایشگاه کتاب سال 90، برای دومین بار به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شده است.

این شرکت برای پشتیبانی این دستگاه‌ها با استقرار بیش از 120 نیروی فنی پشتیبان در محل برگزاری نمایشگاه، تلاش کرد تا به کمک پایانه‌های فروش و بستر ارتباطی پیشرفته، تراکنش‌های خرید مراجعه کنندگان، با بالاترین سرعت ممکن انجام شود.

اما رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و معاون فرهنگی وزیر ارشاد هم از عملکرد پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد و گفت: بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب تهران جهاد گونه عمل کرد.

 

از بانک صادرات تا بانک صادرات

بانک صادرات ايران با استقرار 300 نفر از کارکنان و ايجاد يک شعبه موقت و 20 باجه و حدود 3 هزار دستگاه پایانه فروش و 36 دستگاه خودپرداز ثابت و سيار در سطح نمايشگاه کتاب و با شعار «حامي يار مهربان» نسبت به ارائه خدمات بانکي به ناشران و خريداران کتاب و توزیع کارت‌هاي يارانه‌اي خريد کتاب بین دانشجويان و اساتید اقدام نموده است.

از خدمات ديگر بانک صادرات در نمايشگاه کتاب مي‌توان به ايجاد غرفه همراه بانک و بانکداري اينترنتي اشاره نمود که علاوه بر نصب نرم‌افزار همراه بانک و فروش دستگاه رمزساز OTP با تخفيف 50 درصدي راهنمايي‌هاي لازم را به مراجعه کنندگان ارائه مي‌نماید. همچنين غرفه‌هاي پشتيباني بن کارت الکترونيک، خدمات رمز، خدمات کارت و رفع مغايرت از ديگر غرفه‌هاي اين بانک در نمايشگاه کتاب تهران است.

در حاشیه نمایشگاه نیز شرکت پرشین سوئیچ با راه‌اندازی غرفه‌ای به مردم بادکنک‌های دسته‌داری می‌داد که روی آنها عنوان «ستاره 733 شارپ» خودنمایی می‌کرد. به نظر می‌رسد این روزها همه به فکر استفاده از ussd افتاده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.