راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دو شرکت جدید این هفته وارد بورس می‌شوند

در این هفته پس از مدت‌ها قرار است دو عرضه اولیه در بازار بورس و فرابورس عرضه شود. دو شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا آماده عرضه اولیه هستند.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن فردا سه‌شنبه، ۱۸ آذرماه ۱۲ درصد از سهام خود را در نماد «وکبهمن» از طریق عرضه اولیه وارد بورس می‌کند.

بر اساس اطلاعیه فرابورس ایران، تعداد ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام «شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن» در نماد «وکبهمن» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۲۰۰ تا ۱۴۴۸۴ ریال معادل ۱۴۴ هزار و ۸۴۰ تومان خریداری کند.

درصورت استقبال ۴.۵ میلیون نفری، به هر کد حدود ۵۶ سهم معادل ۸۱ هزار تومان تخصیص می‌یابد.

عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا دومین عرضه اولیه این هفته است که با نماد «بوعلی» روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۹ در بورس تهران عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیر عملیات بازار، تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان پانصد و هفتاد و هشتمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «محصولات شیمیایی» گروه و طبقه «تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «بوعلی» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

در این عرضه اولیه هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۲۰۰ سهم در بازه قیمتی ۳۹۳۶ تا ۴۱۴۳ تومان معادل ۸۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری کند.

درصورت استقبال ۴.۵ میلیون نفری، به هر کد حدود ۷۰ سهم معادل ۲۹۰ هزار تومان تخصیص می‌یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.