راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

واریز وام یک میلیونی برای اولین گروه یارانه بگیران بدون درآمد ثابت

شهرزاد دانشمندی، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از واریز وام یک‌میلیون‌تومانی به‌حساب نخستین گروه از سرپرستان خانوار یارانه بگیر بدون درآمد ثابت خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرزاد دانشمندی گفت: «حسب مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مقرر شد تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی به سرپرستان خانوار یارانه معیشتی‌بگیر که فاقد درامد ثابت هستند، پرداخت شود.  این افراد با ارسال پیامک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شناسایی و دسته‌بندی و اسامی‌شان به سازمان هدفمندی و متعاقباً به‌نظام بانکی به‌منظور پرداخت تسهیلات اعلام می‌شود.»

او ادامه داد: «روز گذشته نخستین لیست این افراد که ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر بودند، دریافت شد که با ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ یارانه بگیران قبلی که جامانده بودند مجموعاً به چهار میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی پرداخت شد که از محل یارانه معیشتی طی ۳۱ قسط ۳۵ هزارتومانی تسویه ‌می‌شود.»

مقام مسئول بانک مرکزی در پایان با اشاره به تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی پرداخت شده در مراحل قبلی گفت: «بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر از یارانه بگیران مشمول دریافت تسهیلات یک‌میلیون‌تومانی شدند که اقساطش از محل یارانه‌هایشان کسر می‌شود. این تسهیلات طی پنج مرحله در تیر و مردادماه سال جاری پرداخت شده است.»

منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.