راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

صندوق پالایش یکم امروز بازگشایی شد

صندوق پالایشی یکم با نماد «پالایش» امروز ۱۱ آذرماه بازگشایی شد. زمان انجام معامله این نماد از ساعت 11:45 تا 12:30 است

مدیریت ابزار‌های نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشایی نماد پالایش یکم در معاملات امروز ۱۱ آذرماه خبر داد. این در حالی است که پیش از این تاریخ دقیقی برای بازگشایی این نماد اعلام نشده بود.

طبق اطلاعیه شرکت بورس تهران معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) از امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه ۱۳۹۹ در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود. بر این اساس تمامی اشخاص دارنده واحدهای صندوق، برای انجام معاملات ثانویه باید با طی فرآیندهای مربوطه، اقدام به اخذ کد بورسی کنند. همچنین اشخاصی که واحدهای صندوق به پرتفوی سرمایه‌گذاری آنها اضافه نشده، لازم است درخواست تغییر کارگزار ناظر را برای کارگزار خود ارسال کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده که بازگشایی نماد معاملاتی صندوق سرمایه‌گذاری پالایش یکم (پالایش) بدون دامنه نوسان بوده و زمان انجام معامله از ساعت 11:45 تا 12:30 است. همچنین دوره سفارش‌گیری در نماد مذکور از ساعت 11:45 تا 12:00 است.

اولین معامله این نماد با قیمت 11900 و با ۱۹ درصد بازدهی مثبت بازگشایی شد، این در حالی بود که قیمت پیش گشایش این نماد در ابتدا 13090 اعلام شد که در این قیمت معامله‌ای انجام نشد و در نهایت اولین روز این نماد با قیمت پایانی ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و ۱۳ درصد بازدهی بسته شد.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.