راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت مخابرات منصوب شدند

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در احکامی جداگانه، در آیین تکریم و معارفه‌ای که سه‌شنبه چهارم آذر ماه ۱۳۹۹ در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد، سید اسدالله دهناد و غلامرضا مهدوی خسروشاهی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی و از آقایان بابک سعیدی و محمد شهسواری قدردانی به عمل آمد.

اسدالله دهناد از اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴ تا اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ سرپرست شرکت مخابرات بود و پس از این نیز در دوره‌هایی به عضویت در هیات مدیره همراه اول درآمد.

غلامرضا مهدوی خسروشاهی نیز عضویت در هیات مدیره شرکت مدیریت سامان‌سازه غدیر (زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران) و عضویت در هیات مدیره همراه اول را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

این دو عضو هیئت مدیره در کنار مهدی صفری دیگر عضو و رئیس هیئت مدیره فعلی مخابرات از نمایندگان سهامداران غیر دولتی این شرکت هستند. ساسان جباری و ابراهیم یافتیان نیز از دیگر اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات هستند که سهام عدالت و دولت را نمایندگی می‌کنند.

گفتنی است که تصمیم‌گیری درباره رئیس و نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به جلسه آینده هیات مدیره موکول شده است.

منبع اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.